5. heinäkuuta 2012

MoHawk

Siis voi pentele sanon minä! Mulla olis ihania kuvia teille Mion uudesta lookista, mutta tuo saamarin muistikortinlukija ei toimi a.k.a. en ole osannut irrottaa sitä oikealla tavalla tästä koneesta ja nyt tuo kone on vissiin rikki. 
Jokatapauksessa Miolla on nyt uudet hiukset. Tai siis vanhat hiukset mutta uudelleen muotoiltuna :)
 Siitä tuli niin tyylikäs ja tämä on ollut jo pidemmän aikaa haaveena sillä olen osannut kuvitella että tulisi hyvän näkönen. Nyt sitten siskon mies ja hänen sukulaisensa leikkas Miolta sivut veks ja ai että mikä futari :D
Voi vitsi kun mua harmittaa ettei mulla oo nyt kuvia näyttää... Huomenna sitten

2 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Onkohan se look juuri sellainen mitä kuvittelen ja mistä oli aiemmin puhetta?? T.Maria
    PS. Tuo edellinen kommentti oli kans multa, mutta yritin poistaa sitä koska se taisi tulla kokonaan nimettömänä :/

    VastaaPoista