15. heinäkuuta 2012

Kirppislöytöjä

Mulla on jäänyt nämä kirppis raportit ihan unohduksiin. Pahoitteluni. Tässä joitakin viime päivien/viikkojen löytöjä:


 Aivan ihana talvitakki 1,5€, ja taisi olla vielä jokin ranskalainen merkki. Villakangas takki tuplanapituksella.


4€ Name It farkkutakki


Benettonin kesähousut 1€


Itselleni kerrankin uudet käyttämättömät kengät 3€ Lacoste


Uudet mustat kumpparit mulle 5€

 
Babar kirja 1€

Mä tykkään kun vaatteella on hyvä merkki, mutta laaduista en vielä tässä vaiheessa osaa sanoa, Mion vaatteet alkaa nyt vasta olemaan kovassa käytössä joten aika näyttää että onko eroa h&m tai Gantin vaatteilla. Itse olen kuitenkin äärettömän tyytyväinen ja ylpeä siitä että pystyn löytämään niin paljon hienoja vaatteita Miolle käytettyinä ja ennen kaikkea halvalla. Mua ei kertakaikkiaan huvita laittaa 40€ yhteen paitaan, kun en itsellenikään osta sen hintaisia yleensä - ja kuitenkaan Mio ei todellakaan kulje missään rääsyissä vaan aina on siistit, ehjät, hyvänäköiset ja yhteensopivat vaatteet. Ei siitä tarvitse tinkiä vaikka kirppareilta ostaakin vaatteita. 

Postauksessa vain hieman helmiä, olen löytänyt muutakin mutta taitaapi olla pesussa osa vaatteista.


PS. Vaasan torilla on joka sunnuntai ilmainen kirpputori. Sinne saa kuka tahansa tulla myymään kunhan vain itse tuo pöydän tai peräkärryn mistä myydä. Hienoa että kaupunki on järjestänyt tälläsen 'tapahtuman' tänne.

2 kommenttia:

  1. Kivoja löytöjä! Kirppiksiltä löytää kyllä yleensä aina jotain kivaa mukaan! Mustakin on ihan hölmöä maksaa jotain 40e lastenvaatteista tai no musta jo 20e on paljon. Tosin mä oon kyllä viime aikoina ostanu ihan liikaa merkkivaatteita pojalle, mutta ne on kaikki ollu alennuksesta sentään ja oon aatellu et ehkä ne on sitten hyvälaatuisiakin... Paljon järkevämpää olis kylläkin vain marssia kirppikselle :)

    VastaaPoista
  2. Hyviä löytöjä. Mäkin ostan mielummin kirppikseltä, koska saattaa löytää merkkituotteita ihan tosi halvalla. Ennemmin kirppikseltä kun jostain alelaareista.

    Hyvä systeemi tuo Vaasan kaupungin kirppiskuvio, saisi muut kaupungit ottaa mallia! Paitsi taitaisi Hietsussa olla aika käsirysy kirppisaamuna, kuka saisi paikan itselleen;)

    VastaaPoista