9. heinäkuuta 2012

Huudatuskoulu


Viime öistä johtuen päätin että nyt Mion on aika nukkua matka sängyssä yksin, niin että mun ei tarvitse tuntea nahoissani potkuja. Väärin - taas! Mio ei ollut kanssani samaa mieltä enää klo 3. aamuyöllä vaan alkoi huutamisen. Mä taas aloitin puolitoisitatuntisen kamppailun itseni kanssa, 'otanko sen viereen, se on niin pieni ja söpö ja naapurit kuulee kohta ja luulee että mä olen paha' vastaan 'no en todellakaan ota samaan sänkyyn, se on tuossa näköetäisyyden päässä ja näkee mun 100% kokoajan, tää on vain tahtojen taistelu'. Hah! Mion tahto oli kovempi, ja pitää kyllä antaa pisteet pojalle sinnikyydestä. Se alkoi makuulta se huuto. 4sec huutoa ja 4sec hiljaisuutta, joten ajattelin että eihän tässä ole hätää - siis aina kun oli hiljaista. Otin hetkeksi syliin ja Mio tais hieman nukahtaakkin, kunnes nostin sen takaisin sänkyyn. Sama huuto alkoi makuulta, kunnes se tajusi että tätähän voi tehdä myös seisoaltaan ja seisoi ihan tuossa mun vieressäni ja huusi 'mmaaammmmmaaa', niin että sydäntä vihloi. Kun aikaa oli kulunut yhteensä 1,5h niin sanoin että nyt riittää. Tulkoot sitten tänne. Ilmeisesti aika ei ollut vielä vain kypsä Mion matkasänkyä varten ja Mio nukahti mun viereen about yhdessä minuutissa. Kysehän ei siis ollut mistään muusta kuin tahdosta, siitä että Mio oli päättäny että no matter what niin se herää aamulla mun vierestäni. Ja niin kävi.

4 kommenttia:

  1. so sad so sad!!!

    VastaaPoista
  2. sitkeä pikku pirulainen! :)

    VastaaPoista
  3. Meillä on myös iltaiosta ja yällistä tahtojen taistelua tullut aivan viime aikoina! Olen ihan ihmeissäni kun tyttö on nukkunut ja mennyt nukkumaan niin hyvin. Musta tuntuu myös että kysymyksessä on vain tahtojentaistelu. Huutaisi varmasti itsensä ihan näännyksiin mutten jaksa...

    VastaaPoista
  4. Meillä on kans jostain syystä yöt yhtä pyörimistä ja potkimista, pää on myös vaarassa. Oon parina yönä yrittänyt paeta jalkopäätyyn nukkumaan, mutta ei sielläkään saa olla rauhassa kun kohta toinen ryömii sinne seuraks. Toisaalta aika ihanaa! Mutta tsemppiä teidän taisteluihin! Miolla ainakin näyttää omaa tahtoa riittävän :)

    VastaaPoista