20. heinäkuuta 2012

Aaapuuaaa

Mä oon kyl kans niin tyhmä. Mulla ei oo yhtään rahaa ja eksyin 'vahingossa' boozt.com alennusmyynteihin, poikien vaatteita kattomaan. Niin niitä vaatteita vaan kasaantui ostoskoriin ja mä mietin että milläköhän mä nää maksaisin? Hääpuvusta saadut rahat tuli ja meni, samoin kirppikseltä saadut myyntivoitot on jo pistetty kiertoon... Mitäköhän me seuraavaksi möisin että saisin lisää vaatteita pojalle? Vai pitäiskö mun vaan taistella luonnon lakeja vastaan ja olla ostamatta sille nyt? MUTTAKU ne oli niiiin hienoja ja ennen kaikkea halpoja! Ja niissä kaikissa luki että 'Miolle nää sopisi täydellisesti'... Auttakaa nyt joku!





Luojan Kiitos siellä ei ollut läheskään kaikkia herkkuja Mion koossa, vaan olivat joko liian pientä tai aivan liian isoa.

Ja mikä oudointa, mä tykästyin melkein eniten Name Itin vaatteisiin. Joo osittain hinnan takia, mutta myös siis ihan ulkonäön perusteella, ennen kun edes katoin merkkiä tai hintalappua - ja mä en ole koskaan ollut mikään Name It fani. Ihmeitä tapahtuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti