8. kesäkuuta 2012

Vähän jotain äidille

 Mulla oli omat synttärit tuossa viime lauantaina, ja tänään tulikin sitten postissa lahja siskoilta ja veljeltä. Mä olen pitänyt kovasti Jo Frostin opetuksista ja allekirjoitan aika pitkälle kaikki hänen metodinsa. Ihanaa saada tämä kirja! Kiitos ihanat <3




Me tultiin hetki sitten kotia leikkipuistosta. Tarjolla oli hernekeittioa joka ei kuitenkaan ilmeisesti ollut tarpeeksi juhlavaa täksi päiväksi Miolle, joten tultiin kotiin ja Mio söi avokadon. Kamera jäi mulla tietenkin kotia, joten kuvia ei tuolta puistoretkeltä ole. Me mentiin pyörällä sinne ja kotimatkalla poikettiin Vekarakirppiksellä. En kyllä sinne mene enää ellei ole vaunuja mukana, koska ton pojan kanssa ei voi vielä järkeillä. Se juoksi paikasta toiseen, repi tavarat pöydiltä ja olin varmasti taas edukseni kun yritin kieltää jokaikisen asian mihin se koski. OeVoe...


Synttärisankari on nyt lepäämässä ja mä tein kermakakun pohjan valmiiksi sillävälin.
Jos jollakin on ehdotuksia täytteille ja koristeluksi niin otetaan ehdottomasti suurella kiitollisuudella vastaan. Mä olen kyllä jauhopeukalo, mutta koristelu on sitten ihan toinen asia... Tunnetusti mä en ole kovinkaan luova joten nyt tarvittais 'Decorations for dummies'-vinkkejä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti