3. kesäkuuta 2012

Siivouspäivä

Huhhuh miten paljon mä olenkaan tehnyt tänään. Jotakuinkin näin: 
-Siivosin kaikki paperit järjestykseen, ja jäi vain yksi haitari-kansio joka on hyvässä järjestyksessä
-5 kpl romulaatikkoa, jossa sikinsokin ihan kaikki pikkukrääsä mitä ihmisten nurkista nyt yleensä löytyy.. (suihkuhattuja, vanhoja kännyköitä, muistikortteja, GPS, vanha passi, uusi passi etc...)
-Järjestin meidän apteektin kondikseen, heitin pois vanhoja lääkkeitä ja järkkäsin niille oman laatikon
-Siivosin 3 keittiönkaappia, yhden kokonaisen laatikoston ja pesin roskiskaapin lattiasta kattoon
-Järkeilin siivouskaapin edustuskuntoon
-Viikkasin kaikki lakanat ja pyyhkeet uudelleen ja järjestin ne vihdoin sillai järkevästi (silittänyt en sentääs, joku raja pitää olla)
-Siivosin vessan
-Imuroin koko asunnon
-Pesin koneellisen pyykkiä
-Siivosin Mion lelut (joita on muuten kerääntynyt AIVAN liikaa)
-Vein kamoja kellariin varastoon
-Printtasin dymolla kaikille siivotuille laatikoille kyltit, että löytää helpommin tavarat
-Vein pullot kauppaan ja tein samalla ruoka-ostokset
-Tein salaatin välipalaksi ja Miolle porkkanaraastetta ja voileipää

Aaah että mä rakastan siivoamista. Ja ei, tämä ei ole sarkasmia. Vaasassa ollessani mä kaipasin niin sitä että pääsen siivoamaan, imuroimaan ja pesemään vessaa. Se on vähän niinkuin mun terapiaa. Rakastan puhtautta ja järjestystä. Sitä tunnetta kun saat postissa verotoimistosta jotain, ja tiedät tarkalleen mihin se kuuluu laittaa. Ai tätä ihanuutta <3
Mä en viitsiny nyt ihan kaikkea siivota, että jää tätä herkkua myös muille sade-päiville. 
Kuvia en ole ehtinyt ottamaan, koska ymmärrettävästi mulla ollut hieman kädet täynnä.


ps. Mulla on taas mun vanha tietokone käytössä, joten nyt saan onneksi taas muokattua kuvia!
pps. Leo on loukkantunut, sillä jäi eilen kirpparilta lähtiessä tassu sellasen ritilän väliin ja sillä vaurioitu kynsi. Parka rakas raasu <3 nyt seuraillaan ja katotaan että vaatiiko tuo eläinlääkäriä
pppss. etsin Mion leluille sellaista arkkua, joka saisi mielellään olla valkoinen, tietääkö anyone mistä löytäisi?
ppppsppsssppp. tänään olen haaveillut höyrypesurista <3 haluisin sellaisen omakseni

3 kommenttia:

  1. Suosittelen höyrypesuria. Me tilattiin se ostos tvn oma ja on kyllä super kätevä! Ei tarvi lattioitakaan millään aineella enää luututa kun sillä saa helposti vedeltyä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AAaa tiäkkö ku just siitä ostosteeveestä se idea lähtikin, että tuon mä haluan! Hyvä tietää että joku on todennut sen hyväksi, voisi pistöö harkintaan (vaikka se onkin aika kallis).

      (silitätkö sillä vaatteet?)

      Poista
  2. Voi Katja - mä olen niin kateellinen. Mä olen täysin sun vastakohta! Mut mä haluaisin olla yhtä järjestelmällinen ja siivouksellinen kuin sinä. Onneks mulla on poikaystävä, joka on sellainen, niin ei tarvi "paskassa" asua. Pidä toi! :)
    -Jasmin

    VastaaPoista