19. kesäkuuta 2012

Sateen jälkeen

Käytiin tyyppäämässä Mion 'uutta' sadetakkia. Tosielämän kokeilua ei kuitenkaan saatu sillä sade loppui samalla kun lähdettiin ulos ovesta. Kiva tuo takki silti oli Mion päällä. Kirppislöytöjä.
Sain lahjaksi aikoja sitten Arabian Lokerovadin. Se on melko arvokas (115€) ja se on ollut täysin koskemattomana kaapissa siitä lähtien kun se tuli meille, ja käyttöä meillä ei tuolle ole. Nyt ajattelin että voisin kokeilla vaihtaa lahjan Stockmanilla, sillä mulla olisi toki käyttöä 115€. Onnekas olin, sillä sain lahjakortin tuon rahan edestä ja nyt mietin että mitä sillä rahalla ostaisin. Uudet keittiöveitset olisi aika hyvä sijoitus? Tai uusi hajuvesi? Ostaa jotain uutta vaatekaappiin? Keittiöön käsi-imuri? En tiedä. Ehkä täytyy hieman harkita. Toisaalta mulla heräteostokset on ne parhaimmat joten taidan ehkä vain lähteä kiertämään Stockmannia. Mitä te ostaisitte itsellenne 115€? Mulle tuo ainakin on iso raha :)

 Stockan jälkeen käytiin kävelyllä Karelin kanssa ja pysähdyttiin kahville ja jäätelölle Cantina Westiin. Oi ihanat kesä-illat. 




4 kommenttia:

  1. Tollasella "ilmasella"rahallahan on just hyvä ostaa niitä' tarpeellisia juttuja mihkä "omia rahojaan" ei malta pistää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. NIIIIII mä oon vaan ihan pihalla että mitä ihmettä mä ostan itselleni!!! Mulla ei oo aikoihin ollut näin paljon rahaa vain itseäni varten :D

      Poista
  2. Karel! <3 Ei mulla sit muuta. :)

    VastaaPoista