7. kesäkuuta 2012

Raskauskuvia

Pitihän tänne blogiinkin kertoa mun siskosta ja sen mahasta. Elikkäs Jennalla on laskettu aika pian ja koska Jenna ja sen mies halusi ikuistaa nämä ajat valokuvin niin vinkkasin niille mun mielestä maailman parhaasta valokuvaajasta, jolla ei sen koommin ole koulutusta tälle hommalle, mutta taitoa ja silmää senkin puolesta. Karel on ottanu mun raskauskuvat joita rakastan tosi paljon, ja nyt oli siskon vuoro. Karel on siis hyvä ystävä mulle.
Ne kuvat voi käydä kattomassa täältä.
(Kuvat on otettu meidän kämpässä täällä Helsingissä, joten mistään studiokuvista ei ole kyse)

Tässä myös mun joitakin raskauskuvia. 




Nää kuvat on otettu meillä kotona, ihan luonnonvalolla ja onnistui hyvin. Ainut asia minkä tekisin uudelleen on se että antaisin sen itse mahan näkyä paremmin, jää ehkä vähän epäselväksi että nää on raskauskuvat :) Mutta tosiaan tää oli Karelin ensimmäinen raskaus-kuvaus, joten sallikoot pienet virheet 

4 kommenttia: