19. kesäkuuta 2012

omaa aikaa...

...mulla ei sellaista paljon ole. Eilen Mio nukkui 3h päikkärit ja mä en tiennyt yhtään että mitä sitä tässä keksis. Ensimmäinen tunti meni löhötessä ja tv:n ääressä mutta sitten rupes aika käymään pitkäksi. Tän se teettää kun ei ole laisinkaan omaa aikaa - ei sitä osaa edes kaivata. Reggie on poissa aamu kahdeksasta ja tulee illalla 21-23 välisenä aikana. 
Jos joku mulle nyt sanois että sulla on koko päivä aikaa tehdä ihan mitä sä haluat niin mä en kyllä tiedä että mitä se ihan mitä vaan olisi. Mulla ei ilmeisesti ole enää omaa elämää? Aika huolestuttavaa... Toisaalta mä näen tän asian taas siltä kantilta että täähän nimenomaan on sitä mun elämää ja parasta aikaa ikinä. Sitten kun mä palaan takaisin töihin tai kouluun niin ehdin varmasti viettämään ihan tarpeeksi aikaa yksin - ilman Mioa. 

 Mion uudet shordet

Mutta joo, valehtelisin jos väittäisin etten kampaajalle haluisi...


1 kommentti:

  1. kiva att du känner det så för den tid du nu har är nog den bästa av alla. Njut av den långsamma o emellanåt innehållslösa vardagen.

    VastaaPoista