8. kesäkuuta 2012

Iso Päivä


Mä en voi uskoa tätä! Mio täyttää tänään vuoden! Tämä päivä tuli niin nopeasti ja äiti ei pysy mukana kasvussa. Aamu alkoi sillä että lauloin Miolle jaaa måååå han leeva (Paaaljon onnea vaan) ja sen mielestä tää oli hauska aloitus aamulle. Mulla oli tietenkin kamera mukana että sain hetken ikuistettua. Toinen vaihe oli lahjan anto. 



Mä olen perinteinen muovilelujen vastustaja MUTTA tätä leikkipuhelinta mä olen kuolannut jo pidemmän aikaa, koska Mio niin tykkää puhelimistä ja kaikesta josta lähtee ääntä. Luulen että tää on hitti erityisesti automatkoilla. Yksi iso miinus tässä puhelimessa on kuitenkin se että se on suomeksi. Ruotsiksi niitä ei löytynyt :( ois varmaan pitäny matkustaa ruotsiin ja etsiä sieltä. 

No enivei, tää on mun mielestä vähän enemmän kehittynyt kun monet leikki-puhelimet ja olihan sillä hintaakin (30€). Halusin ostaa vain yhden lahjan että ei tuu liikaa kaikkea. Mio sai jo Vaasassa lahjoja aika paljon ja Kumma-tädiltä Saaralta ihanan lahjan (josta kerronkin lisää myöhemmin)


 (Huomatkaa Mion ihana rusketus, joka on tullut ihan  viimeisen viikon aikana hiekalaatikolta)


Mä postailen päivän mittaan jos vaan ehdin, koska tarkoitus olisi räpsiä paljon kuvia tältä isolta päivältä ja laittaa ne sitten tänne blogin puolelle,viimeistään illalla. Me lähetään nyt pyöräilemään Arabian leikkipuistoon.


4 kommenttia:

  1. Anonyymi8/6/12 11:51

    Paljon onnea 1-vuotiaalle Miolle!

    t. Katri

    VastaaPoista
  2. mitt grattis hittar du på föregående bloggsida. Kram från mommo!!! Tyckte han om då du sjöng (jag borde ha varit med i sången, ha haa). Han ser ut att tycka om både pappret o presenten!

    VastaaPoista
  3. Onnittelut Miolle, iso poika jo! Ja oikein mukavaa päivää teille;)

    VastaaPoista