2. kesäkuuta 2012

Hyvä minä!



Mä olen tänään ollut hyvin ahkera äitini kanssa. Nousimme ylös klo 6 aamulla ja lähdimme tuonne Valtteri kirpparille. Mulla oli tavarat pakattuna valmiiksi autoon ja se olikin muuten aika täynnä, peräkontti sekä takapenkki. Olisiko ollut 5 Ikea kassia ja yksi laatikko.
  Kun päästiin kirpparille pöytämme luo ja laskimme tavarat käsistämme niin ihmiset, kuin korppikotkat, iskivät kyntensä tavaroihimme. Klo oli jotain 08.00 kun kassaan oli kilissyt rahaa jo yli 100€. Ihan uskomatonta miten ihmiset käyttäytyivät. Siis hyvä mulle, mutta siis että on niin hätä että tavarat revittiin käsistä ja porukka oli aika inhottavia muitakin mahdollisia ostajia kohtaan. Aikuiset ihmiset...
No tuossa 8 jälkeen myynti hieman hidastui ja loppusaldo oli päivältä vajaa 200€, mikä oli muuten taas paljon enemmän kuin mitä olin osannut odottaa. Parastahan tässä oli se että pääsin eroon kaikista lastenvaatteista ja palasin yhden kassilisen ja yhden laatikollisen kanssa, sen sijaan että turhat tavarat lojuisivat nurkissa ja kaapeissa viemässä tilaa uusilta shoppailuilta :D
Pöytä maksoi yhdelle päivälle 28€ ja se oli ehdottomasti sen arvoista. 

1 kommentti:

  1. No huh huh ihan sika hyvin saitte myytyä. Se on kyl tavallaan hyvä kun heti ennen kasia tekee melkeen kaikki parhaimmat kaupat mut se tuuppiminen ja repiminen on kyl aika kaameeta sinänsä. Saa tarkkana olla ettei pölli kamaa ym.

    VastaaPoista