14. kesäkuuta 2012

Eilisen päivän kuvia


 Tässä kuvia eiliseltä päivältä. Käytiin hiekkalaatikolla taas, ja Mio sai syödä lounasta - joka maistui tällä kertaa. 
Miolle pitäisi löytää joku kesähattu, joka sopii monien erilaisten vaatteiden kanssa. Otetaan ehdotuksa vastaan. 

 Nämä on ne uudet kengät jotka Mio sai lahjaksi Marialta.

 Tultiin kotiin päikkäreille, ja sillävälin mä sain nauttia kesän toisista mansikoista.


 Päikkäreiden jälkeen lähdettiin Vantaalle, vetokannaksen uimarannalle. Mio sai halutessaan heittää talviturkkinsa sinne, ja tekojärveenhän se sitten jäi. Miten lapset ei yhtään välitä veden kylmyydestä? Mio ei ollu moksiskaan vaikka vesi oli +16 jotain. Brr.... Mä tyydyin katselemaan sivusta.






Uinnin jälkeen tämä mestari ei suostunut ollenkaan pysymään poissa vedestä, vaan käveli vaatteet päällä päättäväisenä kohti vettä. Huutohan siitä tuli ja nopea lähtö :)

16 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Sanos muuta! Miolla on kunnon kesämahakin :)

      Poista
  2. Ihana kesäpoika! Meillä on olleet lapset samaa mallia, ei mitään rantaleikkijöitä. Se aika, kun ollaan rannalla, ollaan vedessä!

    t. Katri

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ihan hyvä niin... Odottelen tosin että tolle vois järkeillä jotain, koska nythän se ei ymmärrä sitä että vaatteet päällä veteen ei voi mennä...

      Poista
  3. Ihania kuvia, niin tyylikäs pikkumies!

    Mitenkäs sä teet tuon rasvaamisen kans, käytäks aurinkorasvaa Miolle? Mun ei ehkä pitäs sanoo tätä ku ei o viel omia lapsia mut sanonpa kuitenkin, niin ku aina... Että mun mielest tää nykyajan hömpötys auringosta menee kyl ihan yli. Ihmiset pukee lapsille täys-uv-vaatteita, pitkähihasia jne... Ok mä tiän et aurinko ja uv säteet on muuttunu 20 vuodes mut mä en ikinä muista et meiän aikana ois ollu tällainen haloo auringosta. Ja kui moni oikeesti skitsoo tosta asiasta esim Välimeren maissa?

    Ihanaa siis nähä et Miokin saa nauttia kesästä ihan normaaleis

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No siis mä olen vähän samoilla linjoilla... Tosin helppo on sanoa kun on mulattilapsi. Ehkä olisin eri mieltä jos mulla olis lapsi joka on ihan kalpea ja iho palaisi helposti, sehän ei ole lapselle kiva.

      (mutta joo, ymmärrän 100% mitä tarkoitat ;))

      Poista
  4. hellevaatteissa ja saa nauttia vedestä jne....

    VastaaPoista
  5. Enkä täs nyt yritä sanoo et ne jotka pukee lapsiaan pitkähihasiin helteellä ois huonoja äitejä, toi vaan on mun mielipide...

    VastaaPoista
  6. Vastaukset
    1. Aww, thanx (i guess? i never know what to say to compliments for the boy)

      I checked into ur blogg aswell! Nice, have to start following it :)

      Poista
  7. mikä rantaleijona, han är tydligen lika förtjust i vattnet som Leo! Härliga foton

    VastaaPoista
  8. Joo, ei kuitenkaan unohdeta, että bob marleykin kuoli ihosyöpään eli aurinkorasvat kehiin vaan :)

    t.natsimutsi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ei, kyllä mäkin tota lasta keniassa rasvasin, mutta luulen kuitenkin että tärkeintä on ettei lapsi pala, ja sitä ei mio kyllä helposti tule tekemään tolla ihonsävyllä. On hieman eri kuitenkin kun ihan perus suomalainen herkkä iho.

      Poista
  9. Ihanat vaatteet Miolla! Mä kannatan kyllä noita uv-kokouima-asuja tälläisille herkkäihoisille pienille lapsille. Kätevät kun ei tartte rasvailla (en ainakaan ite pienenä tykänny rasvauksesta) ja onhan noissa rasvoissa kaikennäköisiä kemikaaleja. Tosin en nyt kaupungilla pukis lasta tollaseen, mut rantaleikkeihin ehkä... Mutta mun mielestä se, että ei pala on se kaikkein tärkein ja en usko, että Mio ihan helposti palaa.

    VastaaPoista
  10. vi tyckte med Tanja att Mio liknar dej då du var liten, färgen är förstås lite annorlunda....

    VastaaPoista