8. toukokuuta 2012

Voihan Villervalla

Te muistatte kaikki tämän yöpaidan:


 ja nyt sille kävi näin:



Ja voin vannoa että tuo yöpuku on ollut Mion päällä ehkä 4 kertaa, pesussa 3 kertaa. Ja kuitenkin vain öisin, joten kovaa hurjastelu käyttöä yöpaidalla ei ole ollut. Nyt mietin että laitanko palautetta Villervallalle? Tuntuu että yöpaita joka on kuitenkin kallis kuin mikä (toki Jennan ostama mutta silti kallis kun mikä) niin sen pitäisi kestää pitempää käyttöä kuin pari hassua kertaa. Ja yöpaita ei ole liian pieni, joten nuo napit eivät ole joutuneet kovan rasituksen eteen...
Ongelmana on nyt vain se että kyseinen yöpaita on ostettu jo sillon kun Mio oli mahassa, joten siitä on jo yli vuosi aikaa, kuitenkin koko on 86, eli käyttöön se on otettu vasta nyt... Mitäköhän sanovat tuolta Villervallalta? Kerron teille vastauksen sitten...

4 kommenttia:

  1. Anonyymi8/5/12 18:07

    Eihän nyt kaikesta voi valittaa. Vaatteisiin kuuluu kuluminen ja erityisesti Villervalloihin se näyttää kokemukseni mukaan kuuluvan, että kuosien ihanuudesta huolimatta laatu ei ole parasta mahdollista. Itse en laittaisi viestiä. Harmillista, mutta vaatteet vaan kuluvat käytössä, eivät ne priimaa voi olla kolmen pesun jälkeen.
    t. Hannele

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooo... ei tietenkään kaikesta voi valittaa, mutta tämä kuuluu ehdottomasti mun mielestä nyt siihen kategoriaan että palautetta vähintään voi kyseiselle yritykselle antaa. 4 pesukertaa ei meillä ainakaan ole vielä määrä eikä mikään, kun kerran jokaisen käytön jälkeen vaatteet menevät pesukoneeseen... Jos on 'ok' että vaate menee itsestään rikki alle parissa viikossa niin sitten on kyllä todella todella huonoa laatua, vaikka kuinka sitä kulutettaisiinkiin.

      Poista
    2. Tottakai tommosesta pitää laittaa reklamaatio! Sehän nyt on itsestään selvää! Jos vaatteiden rikkoutuminen olisi normi kolmen pesukerran jälkeen niin silloinhan kaikki teidän vaatteet Miolle olisi jo rikki koska ostat lähes kaiken jo valmiiksi käytettynä ja pesukertoja kertyy jo pelkästään Mion takia monta. Esimerkiksi Polan ja Pyret vaatteet eivät missään nimessä saa mennä rikki noin nopeasti, jos menevät niin takuuvarmasti liikkeessä korvaavat tuotteen (ja tekevät sen ilomielin). Eivät halua itselleen tuollaista mainetta. JOS vaate olisi repeytynyt tuollatavalla VUODEN käytön jälkeen niin voisin EHKÄ ymmärtää mutta ei nyt sentään kolmen pesukerran jälkeen.

      Se että joku pitää Villervallan vaatteita huonoa laadultaan ja siksi hyväksyy vaatteen rikkoutumisen muita nopeammin ei ole syy siihen miksi tehtaalle/yritykselle ei pitäisi asiasta ilmoittaa. Uskon että Villervallan yritys on kiitollinen tällaisesta palautteesta koska silloin he tietävät missä olisi parantamisen varaa. Ainakin jokainen hyvä yrittäjä pyrkii pitämään maksavat asiakkaat tyytyväisinä koska he ymmärtävät hyvän bisneksen päälle...

      Eli heti vaan viestiä ruotsiin ja kirjota meille sitte että mitä vastasivat. Haluan tietää voinko tilata kyseisestä liikkeestä enää vaatteita.

      t. Jenna

      Poista
  2. reklamoi !! Tottakai!!! Laatu vaatteiden tulee kestää eikä völiä koska ostanu niiden vaaatehan sen on punkt slut.

    VastaaPoista