20. toukokuuta 2012

Veturi

Oi mulla ois niin paaaaljon asiaa että en teidä mistä kertoisin tällä kertaa! Nooo otetaan vaikka Veturi-Postaus! 
Eli mähän löysin Miolle leikki-veturin kirpparilta neljällä eurolla ja se oli suht ok - suht huonossa kunnossa. Ajattelin että voisin ottaa projektin ja väsätä siitä hienon toimivan, uusitun veturin Miolle, jolla se sitten voi päristellä pitkin kämppää.
Irrotin kaikki osat, hioin, laitoin pohjamaalia pinnalle, hioin uudelleen ja nyt olen siinä pisteessä että junassa on ensimmäinen kerros väri-maalia ja se on keltsussa kuivumassa. Meidän iskä kävi ostamassa siihen uudet upeat renkaat ja nyt vain odotan että pääsen testaamaan että tuleeko siitä elinkelpoista :) tässä hieman kuvia projektista ennen (laitan tietenkin kuvia sitten valmiista veturista)


 
ps. tämä projekti tuo esiin meidän perheen eri luoneet. Mä olen aina optimisti, innostunut lähtiessäni tekemään jotain tämän kaltaista, täynnä tarmoa ja varma että homma tulee onnistumaan - ainakin omalla tavallaan. Bamsen taas on... no sanotaanko pessimistinen realisti joka on usein hieman epäkannustava. Kommentteja kuten 'pääsisit helpommalla jos ostaisit uuden' tai 'tuo on kyllä vaikea homma'. 
Ja meidän iskä on sitten pesunkestävä pessimisti joka käy aina projektin välivaiheessa olkapään yli heittämässä kommenttia kuten 'tosta ei tule yhtään mitään' tai 'ohho, ei hyvä'

Mä rakastan näyttää ihmisille miten väärässä he ovat ja niin tulee myös tässä käymään :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti