13. toukokuuta 2012

Mummila

Me ollaan vietetty tänään äitienpäivän kunniaksi koko päivä bamsenin eli mummin kanssa. Kävin ensimmäisenä aamulla viemässä tavarat kirpparille ja sillä aikaa Mioa vahti iskä/muffa. Äiti auttoi mua laittamaan pöydän myyntikuntoon ja olen hyvin tyytyväinen lopputulokseen :) nyt toivotaan vain että tulevat asiakkaani ovat siistejä... mutta ajattelin käydä siivomassa pöytää kuitenkin jokapäivä, koska olen neuroottinen järjestyksen pitäjä :) 


Kävin jo tänään uudelleen katsomassa kirpparipöytää ja laitoin laput ja 'mainokset' paikoilleen että varmasti pysyy järjestys. Ite olen sen verran tarkka ja turhamainen että en tykkää katsoa/ostaa tavaraa sellaselta pöydältä jossa ei ole mitään järjestystä, joten teen tämän myyntihomman nyt kunnolla. Siisteys kunniaan! 

Sain pari äitienpäivä lahjaa, jotka tuli täysin kyllä yllätyksenä: Tanja osti mulle ihania valkoisia kukkia - kiitos niistä, ihanaa saada arvostusta suuresta, mutta rakkaasta työstä äitinä. 
Äitiltä ja Isiltä sain/saan lahjaksi polkupyörän+istuimen+kypärän Miolle :) olen ikionnellinen. Lahjaa parantaa entisestään se että saan huomenna mennä itse valitsemaan pyörän. Ihanaa!

Mio on ollut viimeiset päivät hieman flunssainen, ja tänään ei ollut yhtään sen parempi päivä. Viime yö se nukkui aika huonosti ja rukoilen että ensi yö olisi rauhallisempi. Enitenhän mua harmittaa Mion puolesta, parka rakas ei saa nukuttua kun nenä on tukossa ja itkettää kovasti, ja mä en pysty tekemään mitään ja on ihan hyödytön olo. Maitoa onneksi suostuu juomaan ja sitä menikin yön aikana puolisen litraa. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti