28. toukokuuta 2012

Kirppariprojektin loppu


 Eilen oli kirppariprojektin viimeinen päivä, ja sain myytyä paljon enemmän kuin mitä olin ajatellut. Harmi tietty että joutuu kantamaan kotiin niin paljon 'turhaa' tavaraa, mutta ajattelin että kun kerran näin hyvin olen päässyt vauhtiin niin jatkan myymistä Helsingissä. Kotona mulla on varmasti vielä tavaraa jota voin laittaa myyntiin. 
Ainut ongelma on - mikä kirpputori valita? Mä en yhtään tykkää kirppareista jotka ovat sotkusia ja epäsiistejä. Ärsyttää viedä tavaraa myyntiin sellaseen paikkaan jossa on likaista. Mä ite niin tykkään järjestyksestä ja puhtaudesta eli se on ehdottoman tärkeää. Tuo Suvikirppis missä mulla oli Vaasassa myynnissä tavarat niin on niiiiiiiiiin hienosti pidetty, ja se oli helppo valinta.
Eli jos joku teistä lukijoista tietää kirpparin, jossa on paljon kävijöitä JA se on siisti niin kertokaas mulle! 

Rahaa sain kahden viikon myyntipöydästä vajaat 200€. 

2 kommenttia:

  1. Mä oon käyny vaan Nellassa & Nutussa ja Vekarakirppiksellä, kummassakin musta aika paljon porukkaa. En oo ihan niin siisti kuin sä -luulisin- eli en siitä oikein osaa sanoo. Mun mielestä kummassakin ollu sekä siistejä että sotkuisia pöytiä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä oon ehkä hieman pedantti - hyvässä ja huonossa :D mutta musta on vain kivempi pitää asiat järjestyksessä kuin sotkuisena.
      Vekarakirppis oli ennen tosi siisti ja kiva, mutta jotain tapahtui! EN tajua miksi siitä on tullut kuin mikäkin kaatopaikka??
      Nellassa ja nutussa en ole ikinä käynyt ja otankin sen seuraavaksi listalleni :) ongelmana on vain se että mulla on paljon muutakin kuin vain lastentavaroita, joten kirppiksen pitää olla sellanen johon ne ottaa muutakin kun vauvakamaa...

      Poista