18. toukokuuta 2012

Egen Tid

 Mä olen saanut nauttia pelkkänä ihmisenä olosta nyt kun olen ollut Vaasassa. Äitini on ollut Mion kanssa ja mä olen saanut pitkään kaivattua 'egen tid' :) ihanaa saada omaa aikaa, ja toisaalta taas on ihana saada Mio takaisin. Vaikka erossaoloaika on lyhyt, niin ikävä ehtii hiipiä kyllä...

Alla olevat kuvat on otettu äitini toimesta, ja täten en ota vastuuta Mion tyylimokista, tarkemmin sanottuna nuo sukkahousut. Hymystä taas otan kaiken kunnian 
rakas Mio <3 sulattaa äidin sydämmen




Huomenna me järjestetään Miolle pienet bileet kotona vanhemmillani. Mio täyttää tosiaan vuoden kesäkuun 8 päivä, mutta nyt kun kerran ollaan täällä pohjoisessa perheen luona niin on hyvä järjestää juhlat hieman etukäteen. Tiedossa on kakkua, cup-cakessejä, pizzaa ja keksejä. 
Onneksi mun perhe koostuu jauhopeukaloista, joten toinen sisko tekee kakun ja toinen cup-cakes. Äitin kanssa leivotaan pizzat yhdessä.

2 kommenttia:

  1. Ihana hymypoika!

    VastaaPoista
  2. Paras kuva tuo eka , ihku hymy !ja kiitti juhlista ! Kuvia löydät blogistani !

    VastaaPoista