4. huhtikuuta 2012

Tee se itse!

Mulla oli eilen illalla taas se naisten keskusteluryhmä (mothers of bilingual families) ja mulla oli Mio mukana. Niillä oli siellä lapsille hieman leluja ja sain sieltä inspiraation tehdä hernepusseja. Ai niitä ihania pussukoita, joita oli päiväkodissa. Ehdottomia kestosuosikkeja ja mä voisin leikkiä niillä vielä tänäkin päivänä! 

Käytiin siis Reggien ja Mion kanssa Ikeassa hakemassa kangasta ja väsäsin 5 tuollaista pussukkaa noin puolessa tunnissa. Asiaahan helpotti se että mulla oli se äitin ja isin ompelukone lainassa. Täydellinen ajoitus siis näille käsytyöinspiraatioille! 

 Täytin 'hernepussit' puuroriisillä. 

 






Ja ei, tästä ei myöskään tule mitään käsityö blogia, sen verran tohero olen näitten askartelujen kanssa. MUTTA jos jollain nyt on jotain kivoja vinkkejä että mitä kannattaa tehdä kun on ompelukone lainassa niin ehdottakaan ihmeessä. Aikaa tässä olisi hantvärkeille vielä reilu viikko, joten kerkiää kyllä...

(ja eilisen arvonnan voittajat voisi laittaa mulle yhteystietoja osoitteeseen katja.hansen@hotmail.fi)

3 kommenttia:

  1. jee oon kans ite ajatellu tehä noita mutta oon ollut saamaton sen asian suhteen !:) jännä kangas!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, noi ikean kankaat on musta tosi kivoja, vahvaa kangasta ja kivan värikkäitä. toi maksoi 5,95€/m eli ei hinnalla pilattu. Ne meidän raitaverhot on kans Ikeasta ja makso saman verran.

      Poista
    2. fina stressposar (kanske for dej ockso), se nu bara till att du syr fast dom ordentligt so att Mio inte for arterna ut fron posarna.

      Poista