17. huhtikuuta 2012

Mahdollinen bloggaus tauko

Mun tietokone sanoi tänään työsopimuksensa irti ja se ei enää mene päälle ollenkaan. Kaikki noin 5000 kuvaa Miosta on tuossa rakkaalla koneellani ja en tiedä miten tämä murhe näytelmä päättyy. Yritän ehtiä huomenna viedä tuon sairaan koneen lekurille, mutta ken tietää minkä tuomion sieltä antavat. Huoli on kova, enkä mä kykene toimimaan normaalisti ilman rakastani. Nyhhkk... 
Ehkä tämä on merkki siitä että olisi aika ostaa uusi Macintosh super mega pron :) Ainahan sitä voi haaveilla... 

Nojoo, mun pointti oli että saattaa tulla bloggaustauko, koska tähän hommaan tarvitaan tietokonetta, ja tervettä sellaista mulla ei nyt ole. Snyf. 

Kuviakaan mulla ei tällä tiiliskivellä ole hirveän paljon, mutta kaivoin silti 'vanhoista' arkistoista teille jotain: 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti