14. huhtikuuta 2012

Löytöjä


Ollut ihana tauko blogista sen takia kun on ollut paljon kaikkea muuta tekemistä. Eilen mulla oli äitiryhmä, ja meitä oli paikalla vain 3 + lapset. Se oli itseasiassa ihan hauskaa, sai enemmän puheenvuoroja itse, ja noh... henkilökohtaisempi tapaaminen. 
Äitiryhmän jälkeen mä lähdin käymään Vuosaaressa, Piilokirppiksellä. Oon lukenu siitä paikasta monien blogeista, muttei ole tullut käytyä kun se on niin kaukana. Oli kyllä positiivinen yllätys! Niin mukava henkilökunta, joka viihdytti Mioa sillä välin kun mä kiersin. Paikka oli tosi pieni, mutta paljon oli tavaraa ja tuntui kuin siellä olis ollut jotenkin paljon merkkivaatteita, enemmän kun esimerkiksi Vekarakirppiksellä. Tässä joitain löytöjä (vaikkei ne nyt mitään merkki vaatteita ollutkaan).

Tänään Bamsen ja isi tulee takaisin Thaimaasta. Kiva saada taas mun päivittäinen puhelin kaveri takaisin :) soitellaan äitin kanssa vähintään 2 kertaa päivässä maratonpuheluita. Ja en edes tiedä että mistä me puhutaan.



 H&M kauluspaita 1,5€
 Merkittömät koti-olo housut 2€
 Bamsen huppari 3€
 H&M 2€
 Retriinan paita 4€

Ja nämä seuraavat ovat Jennin tytöille, Nepelle ja Nalalle: 

 Småfolk 4,5€
Itsetehty mekko 8,5€



3 kommenttia:

  1. Jee noi "mun" löydöt ja myös sun :) JA aivan syötävä kuva tuo Mion vika kuva! :D Valitset parhaat molo, metsola småfolk myyvät kirpparit a sit toukokuussa pyhitetään muutama tunti kirppailuun jookos!?

    VastaaPoista
  2. Joo Mio on aika mahtava :) ihastuin tohon kuvaan kans <3

    Tuutteko autolla? Jos tuutte niin voitais käydä just piilossa, vekaralla, minipoppoo ja ja ja... Nuo on siis ne helsingin lastenkirpparit, ongelmana vaan se että ne on kaikki ihan ympäri kaupunkia, pitkät välimatkat ja sillai..

    VastaaPoista
  3. Mio on niin stylish näis viimesis kuvis! Ihana!

    VastaaPoista