2. huhtikuuta 2012

Lättyjä ja Lunta

Heräsimme näissä merkeissä:





Lunta oli siis tullut yön aikana, ja vieläpä reippaasti. Sääennusteet lupailivat helpostusta tähän takatalveen vasta pääsiäisen jälkeen, vuppiduuuuu! Leo on ainut kenet mä tunnen, joka iloitsi tästä lumen tulosta ja temmelsi niin onnellisena valkoisessa hangessa. 
Arvatkaapas missä nettisivuilla kävin heti kun tulin kotia aamulenkiltä. www.kuumat.com. Oli ihan pakko. JOS olisi joku superhalpa äkkilähtö johonkin kuumaan paikkaan, mutta ei, ei ne ollu mitään superhalpoja. Kahdelta aikuselta olis tullu matkat maksamaan ainakin sen 900... Eli unelmaksi jäi, mutta ainahan unta saa nähdä :)
Ja voin muuten kertoa että ei auttanu yhtään että äiti kirjotteli facebookissa jostain uima-altaan reunalta Thaimaasta, sanoi että oli vähän lämmin. Ai aiaiai... 

Sen jälkeen vannoin etten lähde mihinkään kauas kotoa ennenkuin nuo yön aikana saapuneet lumet on kadonneet taas. Ihan kohtuullista mun mielestä. Mä olin jo asennoitunu täysin kevään tuloon, ja mun asennetta ei noin vain muuteta. 

Illalla päätin taas uhmata huonoa onneani lättytaikinoiden kanssa ja tein sen, tietäen että toden näköisesti joudun taas pettymään lopputulokseen. Ensin ne näytti tältä: 


Ja voisi ajatella että näistähän tulee hyviä, but wait, hold your horses: 


Ja joka ikinen räätäle näytti tältä. Voi P sanon minä. Yritin tehdä hieman damage controlia, mutta se oli täysin turhaa. Lopputulos oli taikinapino, jota oli hieman paistettu sieltä täältä. Seuraavan kerran en tee taikinaa ollenkaan, syön vaan kermavaahtoa jonka päälle laitan vähän mansikkahilloa.


Onneksi mulla on kuitenkin Mio takaamassa hyvän päivän, siitä huolimatta että lätyt ei onnistu eikä sää ole mitä kaunein :)


Niin ja muuta hyvää tälle päivälle! Arvonta päättyy tässä 3,5 tunnin kuluttua jolloin me arvomme onnekkaat voittajat. Ilmoitan voittajat huomenna!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti