5. maaliskuuta 2012

Tänään on imetyksen loppu!

Keskusteltuani neuvolani kanssa niin tulimme siihen tulokseen että tänään loppuu imetys. Syyt ovat seuraavat:
1. Mä en pidä imettämisestä
2. Mä en pidä siitä kun asiasta kysellään hirveesti. Aika henkilökohtainen asia mulle
3. Mio on jo aika iso poika
4. Mä oon imettäny jo ihan tarpeeks
5. Mio oli täysimetyksellä 6kk asti
6. Todella epämiellyttävää kun Mio roikkuu mun kaulassa ja kerjää ruokaa
7. Mä en vaan halua enää imettää
8. Mio syö niin paljon kaikkea muuta jo
9. Mio suostuu juomaan pullosta/lasista jo todella hyvin
10. Nii ja mä en tosiaan pidä imettämisestä 

Musta tässä on aika hyvät perustelut. Eikö vain?


4 kommenttia:

  1. joo. hyvät perustelut. ei se enää hyödy edes siitä sillä tavalla kun alussa. lopeta hyvillä mielin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo näin mä sen kans ajattelin!

      Poista
  2. Kun ja jos itsestäs tuntuu oikeelta päätökseltä niin se sit on, ja oot kivempi mama jos ei ahdista! Meillä molemmat tytöt lopetti itestään just 9kk ikäsinä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä luulen että aika monet lopettaa ennen ku lapset täyttää vuoden.

      Poista