20. maaliskuuta 2012

Nostalgiaa

OOh ulkona on niiiiiiiin ihana sää! Aurinko paistaa ja asfaltti näkyy. Naapurin mummo tekee kepillä jäähän rakoa että sulanut lumi virtaa alaspäin. Niin hauskaa. Mä oon nähny ton saman mummon jo 3 kertaa tekemässä tuota samaa. Todellinen kevään tekijä. Onneksi löytyy näitä tuumasta toimeen-ihmisiä :) Saamme siis häntä kiittää jos kevät tulee nopeammin tänä vuonna.

Mä olen tänään jättänyt työhakemuksen. Ensimmäisen sellaisen yli kahteen vuoteen. Olin unohtanu miten monimutkaista se on ja miten paljon päivänmääriä pitää muistaa. Uskomatonta, mutta todella hyvä että jouduin sen tekemään. Ehkä saan tästä puhtia päivittämään CV:ni kunnolla ja siivoomaan työtodistus mapin kondikseen. Muistakaamme että tuon CV: teki 18 vuotias vastavalmistunut nuori tyttönen. Piti muuten poistaa hakemusken tekstistä että 'nuoresta iästäni huolimatta...' ja tehdä radikaaleja muutoksia tekstipohjaan.

Kevään kunniaksi kaivoin viime vuoden kuvia ja löytyi tälläinen aarre:

Oi sitä ahdistavaa mahaa. 

Jatkoin etsimistä ja löysin Mion ulta kuvia josta kävi aika selvästi ilmi ihmislapsen sukupuoli:


Tuli aika sellanen nostalginen olo näitä kuvia katsellessa. Olihan niitä paljon muitakin, mutta mä laitoin vain nämä merkittävämmät :D hahah

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti