18. maaliskuuta 2012

Ihanaa Sunnuntaita kaikille!


Meillä ollut Mion kanssa oikein seesteinen viikonloppu. Ensin Saara oli täällä eilen käytännössä koko illan, me kävästiin kaupassa, tehtiin niin hyvää Halloumi sallaattia patongin kera. Katottiin pari episodia Supernannya, joka vastaa muuten aika lailla 100 prosenttisesti mun käsityksestä 'hyvät kasvatusmenetelmät'. Fiksu nainen tuo Jo Frost. 


Yhteinen iltamme loppui about 23 maissa kun Saara läks kotia kohti. Mä jäin vielä tuijottamaan Wallenderia boxilta ja nukahdin hyvissä ajoin (klo 02.00). Aamuherätys klo 11 siten että Mio syö mun hiuksia ja kuolaa vastapesyt hiukset likaisiksi. Ei haittaa koska ulkona paistaa aurinko. Soitan Marialle ja ajattelen että hän jaksaisi mut inspiroida ulos, mutta ei. Soitan Saaralle joka on samassa mielentilassa mun kanssa - täydellistä. Kävellään ympäri ämpäri Kalliota tunnin, kunnes päädytään Soul Kitchenille. Pieni pettymys on paikan ruoka, mutta mä oon ihan zen - aurinko paistaa vieläkin.
Kävin Riikan luona hakemassa yhden P.o.P paidan ja sain samalla laajan esittelyn Bogaboon Donkey vaunuista. 
Nyt tulimme kotiin. Pesimme kakkapyllyn. Lösähdimme sohvalle ja aloitin 'terapiani' tietokoneeni kanssa - eli blogin kirjoittamisen. Aah niin hyvä olo. Voin hyvin mielin istua tässä loppupäivän ja vaan... olla minä. 

Me ollaan pärjätty hyvin Mion kanssa ilman Daddyä. Vähän harmittaa että joutuu yksin pesemään jokaisen vaipan vaihdon, mutta minkäs teet. Asennekkin muuttuu kun ei ole muita vaihtoehtoja. Plussaa, jos pitää kans miettiä niin on se että on ite yksin vastuussa tiskialtaan tyhjänä pysymisestä. Mua hivenen ärsyttää välillä kun eräät ei osaa laittaa tiskejä koneeseen, vaan joutuu koko komppanian puolesta raivaamaan tiskipöytää. R ei usko tiskikoneeseen, vaan vannoo fairyn ja pesusienen nimeen. Ei vieläkään ymmärrä että mihin sitä konetta tarvitaan. Välillä jos se oikeen innostuu niin saattaa tyhjentää koneesta likaset astiat ja pestä ne käsin. Hieno mies <3

2 kommenttia:

  1. nam mikä salaatti ja vähän alkoi tekee mieli ja Bugaboo Donkeysta kerron aina mielelläni ja suosittelen!!

    Nyt olen lukijasi ja laitoin sut listalleni..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Salaatti oli ihan huippu (salaattisekoitus, jääsalaattia, cashewpähkinöitä, viinirypäleitä, cantaloupemelonia, halloumijuustoa ja balsamicoa) Suosittelen lämpimästi :) salaisuus on se halloumijuuston paljous

      Kiitän jälleen :) tervetuloa lukijaksi

      Poista