22. maaliskuuta 2012

Elokuvissa






























Tänää oli sitten se kauan odotettu Vauvakino. Päivä alkoi sillä että mä olin taas myöhässä, ihan älytöntä miten time-management menee ihan päin mäntyjä kun on lapsi, yksi sellainen. Pitää oikeesti ruveta laittamaan herätyskello vähintään puoli tuntia aikasemmin kuin mitä olisi tarkoitus. Lapsi-aika-lisä. 

Kinopalatsi oli aikalailla täynnä. Palohälytys oli päällä, joka tietenkin sekoitti pakkaa hieman, mutta hyvin nopeesti ne sai sen suljettua. Palomiesten kera.
Mä olin tuoreen äidin, Sannin ja hänen siskonsa Annin kanssa liikenteessä. Nii ja tietty se vastasyntynyt - jolla ei vielä ole nimeä :) mukamas

Leffa oli ihan OK, vähän vaikee oli seurata kun Mio mukana, mutta vaikutti ihan hyvältä kuitenkin. 
Ulkopuolella oli Me&I vaate esittelija, josta vähän salaa toivon että saisin uuden yhteistyökumppanin vink vink (hienovaraisesti) 

Mun mielestä oli todella hienosti Finnkinolta/Vauvakinolta se, että kaikki sai ilmaisliput yhteen näytökseen johtuen siitä palohälytyksestä, joka varmasti siis häiritsi monia vauvoja ja niiden unia. Aika yllättävä hyvitys, mutta hyvin hyvin positiivinen! Kiitos siis Finnkinolla/Vauvakinolle siitä hyvästä 

Tänne blogiin ilmestyy kohta lelu arvonta, sillä Vauvakino lahjoitti joitain lahjoja joita sitte lukijoille olisi tarkoitus arpoa! Mukaan pääsee liittymällä lukijaksi ja ja ja... More info coming soon :)

(PPPS. Riikan blogissa on nyt arvonta meneillään, kandee käydä kattomassa ja sit osallistumassa! Niin ja sitten oli myös juttua Vipanat nettisivuilta saatavista eväs repuista jotka oli oikeesti hyvin hyvin suloisia. Miolle lähtee ehdottomasti joku ton tyylinen laukku sitten kun tarhan aika koittaa. Toistaiseksi meillä pärjätään äidin käsilaukulla)

4 kommenttia:

  1. Kiva juttu! Hei miten tuolla vauvakinossa pärjäisi tuollaisen kävelevän taaperon kanssa? Onko heille leikkitilaa tai mahdollisuutta häilätä siinä ympärillä ja mitä luulet olisiko se aivan sählinkiä sellaisen kanssa? Tätä pohdittiin muskarissa muiden äitien kanssa männä viikolla;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Miohan ei vielä kävele, mutta liikkuu seiniä pitkin jne. Siellä ei oo varsinaista leikkipaikkaa, mutta ensimmäisen rivin ja ruudun välissä on yleensä iso tila mihin on roudattu lasten leikkikaluja ja keinuja etc. eli taaperoikäisten kannattaa varmaan istua eturivissä jotta pääsee juoksentelemaan. Voin suositella siis myös muille kun vauvojen vanhemmille :)
      Mutta en nyt muista että oliko tuolla varsinaista ikärajaa.

      Poista
    2. Moi! Mä olen ollut meidän vähän vajaa kaksivuotiaan ja 3kk:n ikäisen vauvan kanssa vauvakinossa. Mukana on ollut muutama taaperokaveri ja he puuhastelevat omiaan. Olen ollut vain Ison Omenan vauvakinossa ja siellä on just samalla tavalla laitettu pieni liukumäki ja vähän leluja eturivin ja kankaan väliselle alueelle. Jotain omia lelujahan voi ottaa myös mukaan. Meidän tytön suosikki puuhaa on tosin kiivetä salin portaita edes takaisin :) Meillä on mennyt ihan kivasti ja kun neidillä alkaa mennä liian kovaa niin kaivan eväät esiin. Yläikäraja vauvakinoon on kaksi vuotta.

      Poista
    3. Okei, hyvä tietää että siellä on ikäraja! Mä olin tosiaan hieman epävarma.

      Poista