26. maaliskuuta 2012

Arvonta

Hei, nyt sain vihdoin arvonta asiaan vauhtia ja tässä olisi Vauvakinon tarjoamat lelut! 


  Chicco rattlen Helistin


Nalle Puhin Numerokirja
 


Pahoittelen kuvan heikkoa laatua, mutta en vain löytänyt parempaa kuvaa tästä kyseisestä lelusta!

 
Tässä ohjeita:
YHDEN arvan saat blogin lukijana (liittyneet ja uudet voi myös liittyä)
TOISEN arvan saat, jos Facebookissa olet tykännyt tai jos tykkäät nyt

Arvonnan suoritan 2.4.2012! Toivotan kaikille onnea! 

(Mielenkiintoista nähdä miten me suoritetaan Reggien kanssa tämä arvonta, laitammeko nimet hattuun ja vedämme arvonnan käsin, old school tyyliin? En ole ennen saanut tälläistä kunnia hommaa tehtäväkseni, joten pitää vähän tutkia että tarjoisiko ystäväni internet jonkin fiksumman tavan tehdä tämä :))

10 kommenttia:

  1. Miten lukijaksi liitytään vai oonks mä jo?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tossa sivun oikealla puolella on facebook sivu josta voi tykätä (1arpa) tai sitten jos sulla on profiili bloggerissa niin sen kautta liittyä lukijaksi (Myös ymmärtääkseni google tilin omistaja voi kirjautua niillä tunnuksilla bloggeriin?)

      Poista
  2. OK. Oon mä lukija vaik ei mulla bloggeria tai google tiliä ookaan. Mut tykkäsin jo ainaki kahesti :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä katoin että oot lukijana facebookin kautta :) onnea arvontaan

      Poista
  3. Mukana tietenkin! ^^ ja kahdella arvalla! kivoja palkintoja. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin tykkäsin noista palkinnoista! Meiltä löytyy tuo kirja jo...
      Onnea arvontaan myös sinne!

      Poista
  4. Olen mukana yhdellä arvalla uutena (siis virallisestikin) lukijana. Kivat on palkinnot !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei, kiva että osallistut! Tervetuloa lukijaksi :)

      Poista
  5. Kahdella arvalla mukana uutena lukijana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva! Tervetuloa lukijaksi ja onnea arvontaan.

      Poista