8. helmikuuta 2012

Yksin

Meidään makkarin väliaikainen seinä. R sano et vähän tyttömäinen. Ehdotin että laitetaanko bokserit seinälle, mut ei kuulemma tarvii.
Tänään mua taas hemmotellaan ja saan olla jälleen yksin. Miehet lähti kyläilemään ja evääksi (sille pienemmälle) pakkasin mukaan yhden ra'an perunan, papuja ja maitoa, pärjääköhän herrat?
Mun pitäis oikeesti pakata, mutta en vielä ainakaan ole saanut aikaseksi, vaan istun ja annan mun aivojen vähän levätä. En mä oikeesti edes ole mitenkään uupunut, mutta nautin nyt vaan. Älkää nyt ymmärtäkö väärin, Mion kanssa on kiva olla, mutta onhan se ihana välillä olla ihan hiljaa yksin kotona. Täällä on niin rauhallista.

Talvimaisemat

Minä ja mun tietokone

1 kommentti:

  1. Varmaan IHANAA välillä saada olla yksin. Hiljasuudessa ja tehä just mitä huvittaa:) Ja tosi kiva et R on Mion kanssa, miesten suhde syvenee ja se on vaan positiivista!

    VastaaPoista