9. helmikuuta 2012

Vaasa

Mua harmittaa ilmoittaa että suurella todennäköisyydellä tuo Mammaryhmä josta kerroin, niin perutaan. Valitettavasti mä en pysty tässä vaiheessa sanomaan että siirretäänkö ajankohtaa vai perutaan kokonaan, mutta tottakai toivon että saadaan jotain järjestettyä. Sain tänään siis ilmoituksen, ja selvittelen asiaa heti ensi viikon alussa kun palaan Helsinkiin, ja laitan tietoa sitten tänne. Pahoitteluni! 

Tänään meidän perhe saapui Vaasaan. Mä olisin halunnu lähteä jo 6-7 maissa aamulla, mutta R oli sitä mieltä että se on epäinhimillinen kellonaika, ja me päästiin lähtemään 13 pintaan, sen jälkeen että  Reggie oli päässyt ensin parturiin. Meillä oli vuokra auto ja oli todella vähän liikennettä joten matka taittui turhia mukisematta. Miokin istui takapenkillä hiljaa nauraen Leolle, ja nukkui suuren osan matkasta. Mä olin bongannut kirjastosta 4 nippua (10lehteä/nippu) vanhoja lehtiä, ja mulla oli niitä autossa mukana, joten tutkin hieman muotia viime vuosien varsilta.

Omia kuvia ei nyt ole tällä laina koneella, joten Bamsenin arkistoista kaivettua löyty tämmönen.

An Oldie. Mio tais olla 1-2kk vanha.

6 kommenttia:

  1. Don't worry, vi kan starta vår egen mammagrupp :D Jag och Tani kommer gärna på kaffe/lunch me dig och Mio och diskuterar om saker och ting :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, vi kan ju se sen då din föds! Men mio blir snart +1 år o då får man int vara i såndärna grupper nåmera

      Poista
    2. Jeps! När du kommer till baka till Hfors, ska vi fara på kaffe? :)

      Poista
    3. Jag kommer på söndag, men jag har fullt upp hela veckan. Jag kan ringa åt dej? Eller på fb...

      Poista
  2. Voi ei, harmin paikka!
    Mut ehkä syksyllä alkaa uus ni mä pääsen mukaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, saattaa olla että saadaan järjestettyä toisen naisen kanssa tuo ryhmä, toivottavasti!!

      Poista