11. helmikuuta 2012

Uutta puhtia uusia projekteja varten.


Palasimme hautajaisista ja istutaan keittiön pöydän äärellä Jennan kanssa ja Jenna yrittää kiskoa musta apua sen vauva kirjaa varten. Se meinaa kirjotta niitten lapselleen itse kirjan, johon tulee kuvia ja muistoja näiltä ajoilta. Niin kiva idea! Mä olisin voinu tehdä jotain vastaavaa, mutta lopputulos olisi näyttäny 5 luokkalaisen kouluprojektilta... Siksi siis tämä blogi, ja luulen että Mio (toivottavasti) arvostaa näitä tekstejä ja kuvia tulevaisuudessa, TAI vaihtoehtoisesti vihaa mua koska paljastan liikaa :) 

Huomenna mennään takaisin Helsinkiin. Jippiiii! Mulla on niin paljon meneillään nyt Helsingissä että on kiva palata kotiin. Pääsen taas kirppariprojektin pariin, siivoilemaan kotia, metsästämään kaikkea kivaa ja jatkamaan Duo Projektia! Ärsynnyin tossa pari päivää sitten kun sain tietää että mun 'partneri' perui sen meidän mammaryhmän, mutta nyt ärsytyksen tilalle on tullut uutta intoa :) ja yritän saada toisen parin tuon ryhmän perustamiseen. 

Meillä on taas vuokra auto, ja kun kävin sen hakemassa tänään niin oli hieman shokki että se oli about meidän suihkun kokonen se auto. En tiiä miten me mahdutaan. Reggien jalat leikataan irti ja laitetaan takaluukkuun? :) 

Nyt mietitään että lähettäiskö tänään baariin... Saas nähä... Olishan se ihan cool, mutta mä oon aika väsyny.


Niin onnistunut kuva!! Tää pitää kehystää.

Kauniit siskoni

Mio tykkäs niin Kikun (mun veli) huumorista - se puhuu Aku Ankka äänellä kaikille jotka on alle 10v.



Long lost brother. Jani asuu Hollannissa.

2 kommenttia:

  1. Todellakin mahtavan hyvä kuva jennasta ja kwekusta ! "detdär e kwekus nya pappa" kommentoi neppe kuvaa jossa mio kikun kans ;) muahahahha ! Ni missade världens fest eilen, oli niin täynnä paikka ja niin hauskaa ! :)

    VastaaPoista
  2. mahtava postaus. Niin ja ihana idea sun systerillä. Harmi ku ite en sitä silloin hoksannu,nooh ehkä vielä joskus ;) Niin ja repesin tolle Kikulle :D

    VastaaPoista