29. helmikuuta 2012

Update

Jenna tuli sunnuntaina ja lähti tänään aamulla. Ollut hauskat pari päivää tosielämässä, ja siksi blogi on jäänyt vähän toiselle sijalle. Me ollaan metsästetty lastenvaunuja, lastenvaatteita, vaatteita itsellemme, käyty neuvolassa ja syöty ruokaa. Lähinnä hiilareita. (We call ourself: Anti-Karppaajat)

Nyt mulla on yksi päivä vierasvapaata, ja huomenna Bamsen ja Leo tulee kotiin! Ihka onnellisuus! Leo pääsee trimmaajalle (kiitos Melinalle) ja mä saan yhden vähemmän stressin aiheen kun Leon pohjavilla ei oo yhtä mattoa enää. Vähän haastava on kyllä tuo Leon turkki ollut, vaikka hienolta se mun mielestä näyttääkin. Talvet on yhtä painajaista koska turkkiin jäänyt lumi tekee ihan törkeen röyhkeitä rastoja Leolle.



Mä olen ihmiskunnan laiskimmasta päästä, mutta jopa minä olen sitä mieltä että tänään me ulkoillaan sillä ulkona on aurinko! Nyt pitäis vaan saada noi herrat ylös tuolta sänkykamarin puolelta, aamupala ja sit ulos. Vaunujen työntäminen on yhtä helvettiä tällä hetkellä, koska lunta tuli taas lisää eilen. Musta taas vähän tuntuu siltä että lumenmäärä on enemmän kuin edellisinä vuosina. Auraajat hoitavat kuitenkin työnsä yhtä huonosti kuin edellisinä vuosina, onneks edes joku asia on pysyvää. 


2 kommenttia:

  1. hyvä että Leo pääsee parturiin (koska?)
    et arvaa mikä on tämänhetkinen taustakuva??? niin parasta MIOta:)))
    förresten svara på mina frågor i fb!

    VastaaPoista
  2. i-h-a-n-a pikku herras mies !

    VastaaPoista