4. helmikuuta 2012

Out of control

Aamu 7 ruuhka
 Herätys klo 07.00 ja lähdin tähän meidän viereiseen viikonloppu kirpparille hakemaan inspiraatiota mun visioihin. Kävin nostamassa käteistä 50, ajattelin että JOS löytäisin jotain. Noh... Löysinhän mä. Kaks nahkalaukkua, Zaran nahkakengät, 2punaista metalli retro purkkia mun keittiö projektia varten, miolle puu-veto lava palikoineen, tennispalloja Leolle, Mion sänkyyn uudet lakanat, ja paras: 2 hiuspantaa. Mä oon metsästyny samanlaista metallista hiuspantaa mikä siskollani Tanjalla on varmaan 6kk, ja nyt mä löysin yhden metallisen ja yhden musta, yhteensä 20sent. Olin hyvin tyytyväinen. Palasin kotiin selitysten kera. R oli vähän sitä mieltä että mulla on jo tarpeeks laukkuja.

Tervetuloa kotiin, uudet nahkalaukut.
Zaran Nahkaset ballerinat





Hopea korut
 ________________________________________________________

Vaasit josta kerroin eilisessä postauksessa
Aamupala
R kiinnitti Miolle lasipöydän alle pari kuvaa mukavia ruokahetkiä varten
Vaihdoin paikkoja meidän viherkasveille. Yöpöytä


Kirpparilla ollessa huomasin että ihmiset on niin reippaita myymään tavaroitaan, että kun tulin kotiin rupesin kasaamaan omia tavaroita, joita meinaan viedä myyntiin. Olen käynyt läpi nyt noin puolet tavaroista ja saanu pakattua seuraavat tavarat myyntikuntoon: kaulakorut, korvikset, soljet, käsikorut, kellot, hius pinnit, hiuspannat, napit, helmet, lompakot, pelit, volume masterit, aurinkolasit, rasvoja ja astioita Eli jos joku tuttu haluaa tulla tonkimaan mun siivoamia laatikoita ennen kun vien ne kirpparille niin, feel free! En oo vielä päättäny että vienkö itsepalvelukirpparille pariksi viikoksi vai perinteiselle kirpparille tässä joku viikonloppu. Tein mielestäni aika hyvän työn, sortteerasin kaikki korut ja laitoin ne pieniin minicrip pusseihin. Nyt jäljellä on vielä kengät, takit, huivit ja ennen kaikkea laukut... Mulla on niitä pikkasen kertyny tässä vuosien saatossa. Jos pystyisin niin pitäisin ne kaikki, mutta joskus on vain tehtävä tilaa uudelle, tai mun tapauksessa vanhalle :). 
Lastenvaatteita en vielä myy. Jenna haluu varmaan tulla penkomaan lastenvaate kasoja? Ja mitens sen rintapumpun kanssa? Entä Bumbo? Onko ostajia? Voisin laittaa tänne blogiin kuvia myytävistä lastentarvikkeista, jos löytyy kiinnostuneita?

Aamupuurot poskella

5 kommenttia:

  1. Anonyymi4/2/12 19:43

    Mistä tuliki mielee että missä se mun metallipanta on??? ei oo meinaa näkyny hetkeen. :D -Tanja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei se mulla ainakaan ole! Se on varma :) mut joo, oon himoinnu sitä jo kauan!

      Poista
  2. hei stop stop!! KUKAAN ei tuu kattomaan MITÄÄN lastentavaroita ennen ku MÄ oon ne katsastanu läpi! Bumbo=mine, rintapumppu=mine, kaikki polarn&pyret lastenvaatteet=mine, villervalla vaatteet=mine, kaikki muut hienot vaatteet=mine!!! mine mine mine!!!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Selevä! Aika selväks teit :)

      Poista
  3. Miten oikeassa on R - aivan liikaa laukkuja.... Men dendär gula väskan ser faktiskt riktigt bra ut. Ajattele jos myyt vaikkapa viisi laukkua niin voit ostaa viisi uutta (=vanhaa kirppiskamaa) lisää:))).

    VastaaPoista