14. helmikuuta 2012

Minä - Parempi ihminen vuonna 2012

Olen unohtanu kertoa uudenvuodenlupauksestani! 
Jenna sanoi mulle viime vuonna että mä oon jotenkin inhottava asiakaspalvelussa työskenteleviä kohtaa, en kato silmiin, tuskin sanon kiitos tai näkemiin kun lähden kaupasta tai vastaavasta paikasta. Tämän vuoden alussa päätin että mä aijon tänä vuonna olemaan parempi ihminen, ainakin siis tässä asiassa!

Myös Mion kasvatusta ajatellen ois varmaan ihan tervettä opettaa, että kaikille ihmisille pitää olla ystävällinen. Ja ei, en katso ihmisiä jotka työskentelevät asiaspalvelussa nenänvarttani pitkin, mutta jotenkin mä oon vaan aina ihan omissa maailmoissani etten huomioi ihmisiä, ja tästä nyt yritän päästä eroon! Mua saa tulla puhuttelemaan jos jään kiinni huonosta käytöksestä kaupassa tai ravintolassa :)


----------------------------------------------------------------------------------------------------------




Tänään me imuroitiin Mion kanssa koko 80m2 kokoinen asunto. R tekee meille ruokaa ystävänpäivän kunniaksia, ja on duunaillu jo kohta toista tuntia keittiössä... Mä innostuin taas DYMOilemaan ja sain leimattua meidän maustepurkit.
 Pitäis käydä Ikeassa ostamassa lisää mauste purkkeja, peltipurkkeja ja pimennysverho Mion makkariin. Raha vaan puuttuu :)

 Ulkona on satanu lunta ihan koko päivä, ja me ollaan jälleen kerran linnottauduttu kotiin koko päiväksi.

1 kommentti:

  1. Ni (kanske Jenna) har också sagt åt mej att jag är ohövlig mot andra mänskor - i t.ex. butikskassor. Jag som alltid trott att jag är världens vänligaste! Det beror nog säkert på det att jag ofta är i egna tankar o märker inte hur jag själv uppför mej. Jag ska också försöka bättra mej!!!
    Lutar Mio sej mot soffan eller står han alldeles själv?

    VastaaPoista