12. helmikuuta 2012

Kotiinpaluu

Nyt on laukut purettu ja ruoka hellalla. Mä oon aina niin tehokas kun tullaan kotiin. En kestä kattella puoliks purettuja laukkuja yhtään, vaan heitän heti kaikki koneeseen ja siivoan kaikki pois, mieluiten alle tunnissa siitä kun ollaan kotiuduttu. Hieman neuroottista? Thats me! 

Mulla meinas palaa käpy tänään. Meillä oli se vuokra auto ja ehdotin että jos R vois palauttaa sen lentokentälle, jotta mä voisin siivota, laittaa ruokaa, syöttää Mion, laitta tiskit, purkaa laukut ja siivota kämpän sillä välin, koska se nyt vaan sattuu olemaan niin että mä saan enemmän tehtyä kun se. No R pyysi että mä voisin viedä sen auton, kun se kerran ajoi koko matkan. No mä lähin sit viemään sitä sillipurkkia kentälle, ja mulla kesti about tunti. Arvatkaa mitä R sai tehtyä sillä välin kun mä olin poissa? Vaihdettua omat vaatteensa :)

Kuitenkin ihana olla kotona! Mio on nukkunu niiiin paskasti koko matkan ajan, heränny siihen jos mä tai Reggie ollaan vaan käännettyä tyynyä tai huokastu liian syvään. Nyt alkaa taas nukkumisen Boot Camp! Ja mäkin saan vähän unta palloon.

Leo jäi Vaasaan. Vähän kakspiippunen juttu. Tavallaan tosi kiva, ei tarvii huolehtia Leosta vaan voin olla kaupungilla tai kaverilla miettimättä sen enempää kotiintuloa. Toisaalta taas täältä talosta ehdottomasti puuttuu jotain karvaista. Leo on maailman ihanin, mutta ainakin se on toisen maailman ihanimman hoidossa, Bamsenin.

Aina yhtä järkyttävän kuolettava matka välillä Vsa-Tre. Me oltin ainoat tiellä.

Itsensä viihdyttäjä. Näin hän istui Tre-Hki välin, välillä kuului ilon kiljahduksia takapenkiltä

Pysähdyspaikka. Kaikkien rakastama Ikea. Lihapullat ja Muusi. Mukaan lähti myös vähän keittiö juttuja.

Sillipurkki

Vähemmän tyytyväinen kaveri.
 ps. Vaasassa Miolle ilmestyi toinen hammas sen ensimmäisen viereen. Nyt tyypillä on 2 hammasta alaleuassa (piti muuten googletta et kirjotetaanko se leuvassa vaiko leuassa, jag e finlandsvens sidu).

1 kommentti:

  1. Passligt med dendär spegeln, jag sku också bli glad om jag sku se en sån där bild i min spegel! Tack o lov så har jag Leo här, kören o franskan lämnar jag denna vecka -> sällskapar hellre med vovven:)

    VastaaPoista