21. helmikuuta 2012

Kodin hengetär

Me ollaan saatu tänään aikaseks vaikka mitä! Mä siivosin keittiön, vessan, vaihdoin lakanat, pesin pyykit, siivosin Mion oksennukset (siitä lisää kohta) ja tein mani-pedit itelleni (R ois kans halunnu).

Mä en kertakaikkiaan halua/jaksa/kykene/halua/jaksa lähteä tonne ulos. Siellä on semmonen +/- keli ja lumi on kamalan sohjosta. Asiaa ei yhtään auta se että viikonlopun aikana tuli lunta enemmän kun laki sallii. Mulla on oikeesti tapana vähän dramatisoida asioita joskus, mutta nyt sitä lunta oikeesti on paljon. Liikaakin. Ja vaunujen työntäminen sohjossa ei ole minun käsitykseni hauskasta ajanvietteestä.
___________________________________________________________________

Mä pelkään todella kovasti että Mio on allerginen kalalle, tarkemmin sanottuna Lohelle. Se on nyt kahtena peräkkäisenä kertana oksentanu syötyään lohta. Ekan kerran kun me oltiin Vaasassa ja äiti teki Miolle lohta. Se oksensi kaikki ruuat. Ja tänään taas sama juttu. Tosi huolestuttavaa. Me otetaan nyt taukoa tohon loheen ja kokeillaan uudestaan sit kun Mio on yli vuoden. Harmittaa myös siksi että lohta mä syön ainakin 2-3 kertaa viikossa, ja se on PARASTA maan päällä. Miolle laitan siis joskus omasta annoksestani, ja se on myös sen lempiruokaa + että se helpottaa mun ruuanlaittoa että se syö samaa kun minäkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti