1. helmikuuta 2012

Kaivarin Kanuuna!

Mulla oli ihan great day! Tein superlöytöjä taas ja se tekee minut onnelliseksi :) Pinnallistako? No ehkä, mutta en voi sille mitään että tavaroitten ostaminen on mun käsitykseni mukavasta ajanvietteestä. Varsinkin silloin kun löydän mustan Tom Tailorin uuden kevät takin 20€, Friis & Companyn mustan nahka lompakon 8€, ja mustat nahka balleriinat 1€. Nämä lähtivät siis mukaan Kaivarin Kanuunasta.



Note to self : älä ikinä osta enää tätä! Kauhistus



Friis & Company

Nahka ballerinat 1€
Tänään Se saapui! Cityshoppari 2012

(Tänään kun olin kaupassa ostamssa pika pikaa irtokarkkeja kauheessa kiireessä, niin yks mummo rupes haukkumaan mua jälleen huonoksi äidiksi. Kuulemma lapsen psyykkeelle ei oo tervettä että niillä on rattaissa kasvot menosuuntaan koska vastaantulevat tuntemattomat ihmiset tujottaa niitä ja kaikki pakokaasut tulee suoraan lasten kasvoihin. Hohhojaa... Tämä vanhempi nainen sanoi olevansa lastenlääkäri, ja tietää tämän koska on tutkinut asioita. Haukkui mut kovaan ääneen, sanoi että ei ymmärrä miten nykyäidit ajattelevat kun ostelevat tämmöisiä rattaita. Lyödäänkö vetoa niin tuo vanha kääkkä ollu mikään lääkäri! Vai että mielenterveydellisiä ongelmia lapsilla... ootko tutkinu omat aivos?? Mulla rupee oleen mitta täynnä näitä vanhoja naisia jotka luulevat tietävänsä kaiken ja tulevat aukomaan mulle päätään mun omista päätöksistäni. Luulen että se asia olenko hyvä vai huono vanhempi vaikuttaa vähän muut asiat kun se, että onko mun lapsella kasvot menosuuntaan vaiko ei. Mun pitää varmaan harjotella joku valmis repliikki vastaukseks seuraavalle kerralle kun poistun kotoa, koska milloinkaan ei voi olla varma koska taas kohtaa näitä... )

3 kommenttia:

  1. olisit sanonut sille "lastenlääkärille" että hän on varmasti itse istunut naama menosuuntaan päin kun tuolla tavalla puhuu tuntemattomalle nuorelle äidille!!! Härliga bilder på Mio - igen.
    Fina skor! Vad var de för fel på Jaffan?

    VastaaPoista
  2. Jaffan smaka vidrigt!

    Jag e int sådär sanavalmis att jag hittar på såntdär...

    VastaaPoista
  3. Anonyymi2/2/12 12:03

    voi herra siunaa noita ihmisiä..mikä mummo!aaaahhahahaha!

    t: saara

    VastaaPoista