10. helmikuuta 2012

Imetysaivo

Mä tajusin eilen illalla että mä en pakannu itelleni mitään vaatteita mukaan, mutta Miolle kyllä. Mokoma imetysaivo... No tänään käytiin shoppailemassa ja sain uusia vaatteita <3 eli ei edes harmita niin paljon. En myöskään ottanu Miolle yhtään sukkia mukaan Helsingistä, joten nekin saatiin ostettua. R sai uuden talvitakin ja valkoisen kauluspaidan, koska mä pilasin sen edellisen valkoisen kauluspaidan, pesemällä sen värillisten kanssa... Mokoma imetysaivo minä.

Nyt tultiin tähän Bamsenille. Mio on valikoiva ihmisten suhteen. Se ei mulle esimerkiks naura vaikka päälläni seisoisin, mutta heti kun se näkee Bamsenin niin se hekottaa ku mikäkin pelle.
  Meillä on koko perhe koolla tänään, molemmat isoveljet ja me siskokset, ja sit tietty äiti ja isi. Näin pääsee tapahtumaan ehkä kerran 10 vuodessa. Saas nähä kuka tappelee tällä kertaa :)

Mulla oli kans kamera unohtunu (ettei jää varmasti kellekkään epäselväksi että olenko mä tosiaan se imetysaivo) tänään kotiin, joten kuviahan mulla ei ole. Mutta eilisiä matkakuvia sain siirrettyä, ja tässä ne tulevat:



Matkaeväitä. Suosittelen. Hakaniemestä 1€
Leo on mainio matkakumppani. Sillä on tapana istua auton hattuhyllyllä ja haukkua moottoripyörille ja mopoille.

Tulen poika. Mio ois varmaan ollu liekeissä jos se ois päässy.

ps. Tajusin että musta ei ikinä oo kuvia kun oon aina kameran takan + että näytän ihan idiootilta kaikissa kuvissa. Mutta Miolle siis tiedoksi että olen ollut läsnä sen lapsuudessa vaikka meistä ei ookkaan kuvia hirveesti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti