25. helmikuuta 2012

Ei tästä tule mitään leivonta blogia...

 Mulle tuli taas leivonta vimma kun jääkaapista löyty kaikkea jämiä. Tein marjapiiraan, joka onnistui ihan hyvin. Elämäni ensimmäinen sellainen. 

Marjapiiras oli kans valmispohjasta tehty. Täytteenä mansikoita, mustikoita ja vadelmia. Turkkilaista jugurttia ja rahkaa. Nii ja sokeria tietenki. Paljon!




 Näihin tuli tonnikalaa, emmental juustoa ja fetajuustoa, sitruunapippuria ja valkopippuria. Täydellisiä! Käytin valmista pohjaa... Näitä suosittelen!

'Leivoin' kans tonnikala-juusto pastejoita. Reggie rakastaa niitä, ja sanoi että voisi ite opetella tekemään noita :D Ja tosiaan mä oon yrittäny saada sitä kohta 2,5 vuotta leipomaan edes jotain, joten askel on ehdottomasti oikeaan suuntaan. Ehkä saan kakun synttärilahjaksi 20 vuoden päästä?

Miosta tulee ehkä isona ammattitanssija? Sillä rupee heti polvet joustamaan kun soitetaan musiikkia ja se riehaantuu oikeen kunnolla. 
 Saara kummin mustat helmet jäi tänne, ja ne on nyt kovassa käytössä :)

Mulla irtos eilen illalla hammasrauta. Inhottavaa kun rautalanka sojottaa keskellä suuta ja pistää kieleen. Tritin teipata sen kiinni, ei onnistunu. Yritin tunkea purkkaa esteeksi, mutta se rautalanka tuli läpi. Tänään soitin päivystykseen, ja kuulemma saisin tulla paikaamaan tuon. Onneks just ennen sairaalaan lähtöä niin se irtosi! Mikä voittaja olo :) nyt voin taas ajatella muutakin kun suutani.
Mun oli tarkotus mennä töihin, mutta peruin vuoron :/

1 kommentti:

  1. jee jee jerry cotton ;) äitiys boogie päällä siellä ku koko ajan leivot, eikö vaan olekkin ihanaa!!! :)

    VastaaPoista