2. helmikuuta 2012

-21

Tänään on pakkaset paukkunut ja olen vältellyt ulkomaailmaa. Mun puhelin sanoo "-21 astetta, tuntu -31 astetta". Ulkona on siis tosi kylmä + vielä kylmempi tuuli joka vain pahentaa asioita entisestään. No jotta ei menis ihan valittamiseks, voisin kertoa teille että olen saanut tänään aikaiseksi seuraavat asiat.
1. Siivosin heti aamulla Mion vaatekaapin. Laitoin pois pieneksi menneitä kappaleita ja viikkasin uudet ostamani vaatteet tilalle. Mion vaatekkaappi näyttää nyt aika hyvältä. Meillä on kaikki tarvittavat! Mutta sehän ei estä mua ostelemasta lisää :)
2. Leikkasin Leon turkin. Se on ollu out of control jo pitkään ja tänään mä päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja sain vihdoin siistittyä sitä. Sillä on ihan kamalat rastat jaloissa, rinnassa, pyllyssä ja korvien takana. En tiedä oikeen että miten saisin tähän jotain ratkaisua. Noi hoitoaineet ei tehoa eikä harjaus. Luulen että kesällä Leosta tulee kalju.
3. Imuroin.
4. Sulatin pakkasen ja vein tavarat parvekkeelle.
5. Kävin kaupassa. Niillä oli lohifile tarjouksessa 4,95€/kg, ostin 2kg. Lohi on vaan niin parasta!!
6. Ja nyt teidän iloksenne kirjoitan blogia.

Ruoka pitäis vielä tehdä. R saa toimia kokkina.

Mä olen viime viikkoina saanu tosi paljon hyvää palautetta blogista, on tosi kiva kuulla että tykkäätte lukea mun kirjoituksia. Aluksihan kirjotin vaan perheelle ja kavereille, mutta ymmärtääkseni täällä on paljon muitakin lukioita ja kävijöitä tilasojen mukaan päivässä on vajaa 200. Jee jee! 

Mio on maailman nopein. Käänsin selkäni yhdekksi nanosekunniksi ja siellähän se oli





Ennen
Nyt


Enpäs puhunut hölynpölyä, kuva todisteena!

Kyllä pojalla vaatteita pitää olla!




Mulla on hermot vähän heikossa ton Mion kanssa, vaikka se ihana ihana ihana onkin, mutta mä en tajua et miks se itkee, marisee, heittäytyy selälleen, ja on niin onneton mut nähdessää, ja muuten se on maailman kiltein. Se on tosi rasittavaa, ja mä en pääse "nauttimaan" Mion hyvistä puolista koska se vaan tinttailee. Tää on ihan varmasti ohimenevää. Toivon.

Sounds pretty much like this...


6 kommenttia:

  1. tulin heti vastavierailulle :) Hurjan suloinen pikkumies kuvissa!!

    VastaaPoista
  2. Anonyymi2/2/12 22:41

    hahahaaa... tiedän et sua ei naurata toi sen kitinä, mut täällä päässä hymyilin kyl äänekkäästi :D Kunnon vinkuintiaani <3 -Tanja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On se oikeesti hauskaa, ekat 3viikkoa, mut sit mä haluisin nähdä Mion ilosena...

      Poista
  3. Jag vet precis hur irriterande gnäll o gråt kan vara - pitää vain kestää - det går nog över. Lite samma som med matproblemen - plötsligt en dag så är det inte nåt "problem" nå mera. Börja planera in Vasaresan nu - jag lääääääääängtar!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jåå jag ska börja o planera... Har du tänkt att Leo ska få vara hos dej då vi kommer? Vi tänkte me Mio vara hos Jenna o Sos...

      Poista