27. tammikuuta 2012

Väsymys

Äiti lähetti mulle tänään linkin, jossa kerrotaan että lapsia joita imetetään, itkee enemmän verrattuna lapsiin jotka saavat korviketta (brittiläisen tutkimuksen mukaan). Ehkä tässä syy siihen miksi Mio on ihan mahdoton aina nähdessään mut. Linkki on Vasabladetista, joten se on ruotsiksi.

Mä olin tänään töissä ja päästin klo 23. Huomennakin on vissiin tarjolla työvuoro. Oon sen verran ahne että teen mielelläni vuoroja, niitä ei kuitenkaan ole tarjolla joka viikonloppu. Paikka oli ihan täynnä koko ilta ja aika meni tosi nopeesti. Nyt istun sohvalla ja yritän rentoutua, ihana nähdä Mioa. Reggiellä ja Miolla oli menny tosi hyvin. Ne on vaan kattonu futista koko illan. Mä oon niin väsyny nyt.

Huomenna meillä on Juniorin synttärit, ja me ei olla vielä ostettu lahjaa. Mitä vois ostaa 1vuotiaalle...? Juhlat on 16-18 ja sit mä meen töihin 19-24.

Mun aivot ei nyt toimi, joten lopetan kirjottamisen tähän. Kettu kuittaa.

3 kommenttia:

  1. alla tre e så söta. kiva att allt hade gått bra hemma. du e duktig som tar emot arbete.

    VastaaPoista
  2. hyvä et teet töitä!! tekee miolle kans hyvää että ei se näe sua kokoaikaa. hyvä kuva susta!

    VastaaPoista