23. tammikuuta 2012

Sisustus Guru Hansen

Mä aloin tänään uuden ikuisuus-projektin nimeltä Mion huone. Tällä hetkellä Mion huoneessa on valo, verhot ja sänky. Positiivista tässä asiassa on se että lähdetään ainakin puhtaalta pöydältä. Mä olen tunnetusti kömpelö sisustamisessa, enkä osaa yhdistellä asioita niin että kokonaisuus näyttäisi millään tasolla hyvälle. Multa puuttuu varmaan joku sisustus-geeni. No mulla on pari semmosta asiaa jota olen miettinyt ja semmosia asioita joita tiedän ehkä haluavani siihen huoneeseen. tässä lista:

nojatuoli
matto
kirjahylly
pöytä
taulu
liitutaulu 

Tahdon pitää huoneen niin yksinkertaisena kuin vain on mahdollista, ei liikaa mitään niin että Mio saa itse käyttää mielikuvitustaan. Käytännöllinen huone jossa se viihtyy. En halua että Mio saa migreenikohtauksen aina kun se astuu huoneeseensa, joten tässä asiassa tosiaan 'less is more', kun mun tapauksessa se on yleensä 'more is more'. 

Meidän ostoslistalla on varmaan ensimmäisenä rullaverho pimentämään tuota huonetta, varsinkin nyt kun ollaan menossa kohti valoisampia vuodenaikoja.

Mietin kans tämmösen säkkituolin ostamista nojatuolin sijasta. Luulen että lapsella on enemmän 'hauskaa' tuon kanssa kun jonkun perus nojatuolin kanssa. Väristä en vielä ole tehnyt päätöstä. 


Jos saisin tehdä kymmenen toivomusta jollekkin hengelle niin yks niistä olis varmaan että musta tehtäis vähän luovempi ihminen. Mä vaan epäonnistun näissä mun luovuusyrityksissä. Jospa mä osaisin edes ommella jotain, tai vaikka kutoa. Tai ihan vaan valita edes värejä. No edes jotain. Mut ei. En minä semmosia. Mitä turhia.
________________________________________________________

Eilisestä yöstä voisin kertoa sen verran mulla on hieman vaikeukisa hyväksyä sitä että poikani asuu jo omassa huoneessaan. Aika on menny niin nopeesti, ja sanon sen vaikka kaikki muut toitottaa ihan samaa. Mio on kohta 8kk ja mä en halua että se kasvaa. En kertakaikkiaana! Viime yönä väänsin siis itkua meidän vastavaihdettuihin lakanoihin, ja yritin saada Reggien ymmärtämään tätä mun olotilaa, mutta en onnistunut siinä. Musta kuitenkin tuntuu että olen elänyt tätä 8kk ihan täysilla ja hengittänyt jokaisen hetken, eli mitään en varmaan tekisi toisin tähän saakka. Jokainen muisto on tallella. Nii ja 2403 valokuvaa.

Mio kuvastaa äidin viime öisiä tuntemuksia

Niin kaunis. Niin vakava.
Mä haluan toisen tämmösen, Kiitos.

4 kommenttia:

  1. mitä sä sisustusgeenillä - sinulla on vahva mammageeni ja se riittää aika pitkälle. Har på känn att en säkkstol sku va ganska rolig. (Har du en gungstol får du hela tiden vara försiktig att inga tår eller fingrar kläms.Dessutom får han sin gunghäst sen då det passar er.) Åtminstone tyckte NI om vår röda säck - speciellt då den började "läcka" o fyllningen rann ut.
    MIO gulleplutten, gråt inte, Bamse övar på nya sånger medan hon väntar på Hfrs-besök.

    VastaaPoista
  2. heeei olisin tullu mielellään sun lukijaksi, mutta en joko osannu tai sitte sulla ei ole sitä tässä ollenkaan edes mahdollisuutena?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm.. mun pitää kattoo noita mun asetuksia. Saattaa olla että mulla ei oo ollu sellasta vaihtoehtoa. Hyvä että sanoit!

      Poista