26. tammikuuta 2012

Se on Kodinhoidontuki - ei kotihoidontuki

Nyt sain tehtyä kelalle kodinhoidontuki-hakemuksen, sillä mä en vielä ole palaamassa työelämään, ainakaan kokoaikaisena. Voin mielelläni tehdä keikkaa, mutta Mio ei todellakaan ole menossa hoitoon vielä tuntemattomille. Rakas lapseni saa siis nauttia seurastani vielä jonkinaikaa. Reggie haluis mennä töihin niin että mä voisin jäädä kotiin. Meidän tulot tippuu yhteensä noin 30% joten jonkun on käytävä töissä. Keikkaa voisin kuvitella tekeväni nyt jo, mutta tottapuhuen mua ei voisi vähempää kiinnostaa työt. Ne soitti mulle tänään sitten tietenkin töistä ja kyseli haluisinko tulla kesällä ja otin tarjouksen vastaan. Sovitaan sitten lähempänä että kuinka paljon vuoroja tekisin, mutta en tahdo tehdä enempää kuin max 4 vuoroa viikossa. Reggielle kuulemma löytyisi samasta firmasta töitä, joten toivotaan että sen jalka nyt kestäis. Ortopedille on varattu aika. 









Loppu hyvin kaikki hyvin

Ei niin terveellinen, mutta sitäkin paremman makuinen salaatti. Mom Nom.


Mion yks lemppari ruuista on avocado, ja se syö 
yksin puolikkaan.




















Tänään Jaana oli meillä vierailulla ensimmäistä kertaa. Leo oli Jaanalla hoidossa silloin kun me oltiin Keniassa ja Leo tunnisti Jaanan tietenkin ja oli ihan hysteerinen, tyypillistä Leoa :) Jaana ilmotti että se voi hyvin tulla hoitamaan mun poikia joskus jos me halutaan viettää Reggien kanssa ilta kahdestaan. Hyvä että saadaan joku back up, kun ei meillä täällä Helsingissä oikeen hoitajia ole. 

Mun oli tarkoitus lähteä tänään kirpparille, mutta se jäi kun en jaksanu. Ehkä huomenna mä jaksan. En lupaa mitään. Lauantaina Juniorin synttäreille. 

p.s. se että mio on ruvennu syömään kiinteitä on tehny sen kakasta tooosi paljon ällöttävämpää. ikävöin jo vanhoja aikoja ---> vaipan vaihtoon

1 kommentti:

  1. Voi raasua ko se ikkee.. Onneks kohta pääsen lohduttelemaan.. Muistahan kertoa terveisiä, että Suvia ei sitten saa ujostella.. :) Eikä tietty Joonaakaan.. :D t. Arvaa kuka.. :P

    VastaaPoista