21. tammikuuta 2012

Let's all vote!

Tänään tapasin Maureenin, Remmyn, Susanin, Oliven ja Esterin. He ovat mun vanhoja kavereita Vaasa-ajoilta ja mä en oo nähny Maureenia yli kolmeen vuoteen, joten oli niiiiin kiva nähdä pitkästä aikaa. Maureen on niin hauska ja mikään ei ollu muuttunu!
Me tavattiin Kampissa kahvin merkeissä ja käytiin vähän ostoksilla. Mulle tarttui taas jälleen kerran kengät mukaan. Perustelut tulevat tässä: Mun talvikengistä, jotka ostin syksyllä, on hajonnut korko, ja sitäpaitsi mulla oli vaan kolmet talvikengät ennestään :). Plus et noi oli megahalvat (alessa -70%) ja sikahienot. Mun siskolla Jenna on samantyyppiset nilkkurit ja oon ihaillu niitä koko viime vuoden lopun, mutta en oo löytäny sellasia jossa on hyvä pohja. 
Elin toivossa että Reggie ei olis huomannu niitä, ja laitoin ne jalkaan ennenkun tulin kotiin. Mutta se tuli mua vastaan ratikka pysäkille, auttamaan rattaitten kanssa koska lunta on taas tullut 2 metriä, ainakin. No tietenkin ensimmäinen asia mitä se kysyi oli että "did u buy new shoes, again?"... -Maybe, vastasin :) Jäin siis kiinni. On se ihme ettei se huomaa uutta hiustyyliä, mutta kengät kyllä?

 ----------------------------------------------------------------------------------------
 





 Olivella oli mukana Alexander joka oli kasvanu tosi paljon. Niillä on ikäeroa Mion kanssa alle 2viikkoa, mutta se oli mielestäni isomman kokonen kun Mio. Alexander ei myöskään ollut yhtä mammanpoika kun Mio, vaan se oli hyvin seurallinen ja ei vierastanut uusia ihmisiä. Mio itki heti jos se joutui jonkun muun syliin. Mamis! Mä en sitä ole opettanut semmosille tavoille, voin luvata.



Alexander & Mio


Huomenna on Vaalit. Menen vaaliuurnalla heti aamusta, ja ajattelin ottaa tavaksi ottaa Mion aina mukaan kun äänestetään. Tästä se siis lähtee. Toivottavasti Miosta tulee tulevaisuudessa nuorimies joka on kiinnostunut politiikasta, ja muistaa äänestää ihmistä joka ajaa arvoja jotka ovat hänelle tärkeitä. 
Punnitsin aika kauan sitä että kenelle ääneni menee näissä ensimmäisissä presidentinvaaleissa jossa saan äänestää, vaihtoehdot olivat Paavo Arhinmäki tai sitten Pekka Haavisto, ja päädyin äänestämään Haavistoa näissä vaaleissa. Hän ajaa niitä asioita jotka itse koen tärkeäksi, ja luulen että hän edustaisi Suomea hienosti maailmalla.


4 kommenttia:

  1. no ny kokeilen taas tätä kommausta ku blogspot vähä reistailee mulla tänään.... olet kaunis uudessa kampauksessasi !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritän just etsiä että mikä vika on kun ei pysty kommentoimaan tätä blogia.
      Kiitos, tunnen itseni hyvin kauniiksi :D hah

      Poista
  2. hördududu - jag sa åt dej i höstas att du ska gå o reparera dina vinterstövlar annars går de sönder. där ser du - bamse hade rätt igen...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jag ska nog fara o fixa skorna. Dont worry mommy!

      Poista