31. tammikuuta 2012

iHerb

Mä olen tänään ollut lapsenvahtina. Suvilla oli huoltajuus asioita hoidettavana ja mä olin lupautunut hoitamaan Joonaa sen ajan. Meillä meni ihan hyvin, paitsi et Joona haukku mun tekemän lounaan ja mun mielestä Joona kyseli liian paljon :) utelias poika. Nojoo, mut kaikenkaikkiaan meni ihan hyvin koska se selvis hengissä... Mä oon niin kömpelö lasten kanssa ja en tiedä oikeen että miten niitten kanssa olis, mä meen ihan vaikeeks ja sanattomaks. Joonan kanssa onneks mä nyt jotenkin kykenen toimimaan normaalisti, koska me ollaan tunnettu niin monta vuotta jo.

Bamsenin tekemä villa-haalari ylä kuvassa.

Eilisestä mun ja Suvin keskustelusta inspiroituneena me mentiin Reggien kanssa kirjastoon käymään illalla. Lainasin neljä kasvatukseen liittyvää kirjaa ja yksi niistä oli Anna Wahlgrenin Lapsikirja. Tää kirja/kirjan kirjoittanut herättää niin paljon keskustelua ja en ite oikeen tiedä että miten siihen pitäisi suhtautua. Mä olen lukenut tuon kyseisen lapsikirjan osittain silloin kun tulin synnäriltä, ja mun mielestä Anna Wahlgren kirjottaa tosi hyvin. Toki kirjassa on ihan "sekopää" juttuja, joita en allekirjoita, mutta monet ideat ja filosofiat jonka nimeen hän vannoo niin toimii, ainakin minun lapseni kohdalla. Nyt ajattelin lainata tätä kirjaa taas ja lukea mitäs Anna tuumaa tämmösen 8kk ikäsen vauvan kasvatuksesta ja vuorovaikutuksesta, ja tietenkin nukkumisesta. Lasten nukkumis asioissa luulen että Anna tosiaan on todellinen Guru!



Miolla on nyt oikeesti (eikä niin kuin luulin 4kk sitten) hampaantynkänen vasemmalla puolella alhaalla. Sitä ei vielä näy, mutta kun se puree, niin sen voi tuntea, terävä reuna! Mä oon niin innoissani, vihdoinkin! Onhan tätä nyt jo odotettu.

Hammaskeijo
Ja sitten päivän otsikko asioihin. Luin yhden tytön blogista nettisivusta nimeltään iHerb. Ja tietenkin mä tilasin sieltä tuotteita 35€ edestä. Huulirasvaa, vartalovoide, hoitoaine, yövoide, meikkisiveltimiä ja tummaa suklaata. Mä vahingossa hukkasin sen tytön blogin joka tuosta kirjotti alunperin, mutta käykää ite kattomassa nettisivut. Mielestäni nuo tuotteet on ihan superhapoja, ja kuulemma monet monet monet suomalaiset käyttää tuota nettisivua jo orjallisesti. elikkäs www.iherb.com
(nuo sivut oli tosi sekavat mutta kannattaa vaan hakea sieltä keski palkista 'products')

2 kommenttia:

  1. va fin tröja Mio har - jag menar dendär bruna med ränder, ser ut som 70-talets mode. Like!
    Wahlgrens bok är nog riktigt intressant o hon skriver bra (om jag minns rätt, jag har läst den för 20 år sedan) men ta allt med en nypa salt. Jag tror att ni föräldrar vet vad som är bäst för Mio. Bamses lilla tandtroll, he he

    VastaaPoista
  2. Jåå, dendär bruna blusen e superfin, de e som en sametti haalari :) rikti juntti...

    VastaaPoista