19. tammikuuta 2012

Fresh looking gal!








Tänään oli virallinen "Katja-Päivä". Miehet olivat keskenään KOKO päivän, ja mä olin tekemässä itselleni muodonmuutosta. Tukka vaaleni hieman, lyheni vähän enemmän ja raikastuin paaaljon, ainakin omasta mielestäni. Kampaaja jolla käyn on UNIKA, se on oppilaitos Kampissa. Salla, mun kampaaja, on niiiiin hyvä, mutta tosi halpa. Leikkasin, värjäsin ja tehtiin semmonen öljyhoito koska mun hiuspohja on niin kuiva, koko hoito maksoi 67€. Not bad i would say!
Tuntuu heti niiiiiin paljon terveemmältä ja olo on todella raikas. Reggie sano että "i cant see any diffrence", ilmeisesti mieheni on sokeahko... 

Miehet oli pärjänny loistavasti ilman mun läsnäoloani. Mä soitin aamulla neuvolaan kysyäkseni neuvoa (nyt tajusin että sana Neuvola tulee varmaan siitä että sieltä saa kysyä neuvoa :) Lucky mee) siihen että kun rakas lapseni ei suostu syömään. Sovimme että voisimme käydä Mion kanssa ravinto terapeutilla, jolla vois olla hyviä ideoita ruokailuun. Tänään sit tietenkin kun en ite ollu paikalla niin Mio oli syöny kaksi kokonaista perunaa ja juonu melkein 2dl maitoa. Reggie sanoi että jos se hidasteli syötön kanssa niin Mio hermostui ja rupes kiljumaan, eli se siitä syömishäiriöstä :).

Kun tulin kotiin niin tajusin että olin unohtanu avaimet toisen takin taskuun ja sain luvan odottaan yli tunnin että Reggie ja Mio tuli avamaan mulle oven. Seisoin lumihangessa ja loppuvaiheessa rupes olemaan hieman kylmä, mutta onneksi mulla oli uus tukka joten mieli pysyi iloisena ;)

Pakko laittaa vielä kuva Miosta, sen blogihan tää kuulemma on (?)



4 kommenttia:

  1. tosi hyvä ja rohkee veto nuo hiukset on mainiot !!!! :D mä nään eron ;) ja ihana miokin !! Tiiäkkö se voi olla että se ei sulta halua ruokaa ku näkee ja tietää et sul o jotain parmepaaa right in his face ! ;) Anna R syöttää uudestaan ja todista mun teoria oikeeks hot mama;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin me ollaan tehty aika usein, siis että reggie syöttää, mutta ilmeisesti se ei riitä että olen toisessa huoneessa vaan pitää olla toisella puolella kaupunkia...

      Poista
  2. visa nacken också -hur kort är det?

    VastaaPoista