6. joulukuuta 2011

Itsenäisyyspäivä!











morr


Last day of The Hair










Ollut pieni breikki tässä bloggauksessa, sillä oikea elämä on ollut hieman kiireinen :) Jenna, Sos ja Eliud oli täälä ke-to ennenku ne lähti Keniaan. Olin niiiin odottanu niitten tulemista tänne, ja sit oli vähän pettymys kun ne oli niin väsyneitä ettei hirveesti tehty mitään. Ehkä toiste.

Äiti ja isi tuli perjantaina tänne ja oli koko viikonlopun ja lähti vasta tänään, tiistaina. Niin kiva kerranki kun on kunnolla aikaa nähdä niitä ja viettää aikaa. Yleensä viikonloppu on niin lyhyt että ei ehdi edes vaihtaa kuulumisia. Mä olin perjantaina ja lauantaina töissä, ja Reggie, äiti ja isi oli lapsenvahteina. Mun asiakkaina oli mm Paavo Lipponen :) hah!

Nyt voin "julkistaa" tän asian tännekkin: Me lähdetään sittenkin Keniaan Mion kanssa. Mä rupean olemaan melko hysteerinen ja oon aikalailla pakannu laukun jo! Niiiiiin ihanaa!!! Me lähetään vasta 2 viikon päästä, mutta haluan pakata ajoissa, että ehdin purkaa ja pakata sen uudelleen vielä monesti :) Musta on tullut tällänen ihminen jonka pitää aina tehdä kaikki hyvissä ajoissa, ettei vahingossakaan mee viime hetkeen oman isäni ansiosta joka on hyvin läheinen kellonsa kanssa. Tekee kaiken aina etukäteen. Hyvä niin! Tää piirre mussa on hyvä tasapaino meidän parisuhteessa Reggien kanssa, joka ei niinkään välitä minuuttiaikataulusta.

Miosta on tullut oikea vesihirmu. Kun sen laittaa ammeeseen niin se rupeaa hakkaamaan vettä ympärilleen ja nauraa :)

Tänään toivotamme Suomelle hyvää itsenäisyyspäivää!

1 kommentti:

  1. du sku kunna ta nå foton från ert "nya" vardagsrum. Jag får ledsamt då jag ser "Sten" (Björn är också ett passande namn med tanke på mössan - helgens verkliga FYND)

    VastaaPoista