26. marraskuuta 2011

Uuniperuna

Eilen oli postaustauko. Olin töissä. Hyvin meni mutta tosi rankkaa. Olin unohtanu kuinka paljon 4h seisominen ja kävely tuntuukaan jaloissa. Mietin että entäs sitten kun on 8-10h työvuoroja. Karelin mukaan mä totun tähän. Toivoa sopii. Mutta siis oli tosi kivaa, ja hovimestari oli ihan huippu. Olin kans unohtanu kuinka hauskaa on tarjoilla humalaisille ihmisille, ja ei, tämä ei ole sarkasmia. Se on oikeesti hauskaa :)

Reggie tosiaan lähti sinne tanskaan eilen joten otan kaiken taas irti ja laitan suomalaista ruokaa. Ostin uuniperunoita, katkarapua, kermaviilia, graavilohta ja patonkia. Mun lempparia. Hyvä seura vaan puuttuu. Onneks on Mio. 

Me oltiin äsken koirapuistossa ja Kristiina piteli Mioa hetken ja totes että melko painava poika. Itehän sitä ei huomaan kun sitä on kanniskellu siitä neljästä kilost eteenpäin jokapäivä. Nyt just en tiedä että paljonko Mio painaa, mutta tiistaina meillä on neuvola joten sekin mysteeri ratkeaa. Mio saa taas rokotuksia ja sanoin Reggielle että se saa viedä sen neuvolaan, koska mun neulakammo ei rajoitu pelkästään itseeni. Lastanikaan ei saa neuloilla pistää. Parempi etten mee huoneeseen mukaan. En usko että panikoiva äiti on paras signaali mitä lapselle voin lähettää rokotustilanteessa.







Kaikki karvat ei mahtunu kuvaan


Päivän "kohokohta"



1 kommentti:

  1. Man ska nog inte kolla din blogg hungrig, mumsfilibabban
    E ylledräkten ok?
    Jag tänkte om jag skulle börja sticka en ylletröja (med knappar) åt Mio? Vad säger du? Sku han behöva?

    VastaaPoista