23. marraskuuta 2011

Soijarouhe rOk's!



Tuo video on otettu n.viikko sitten kun Jenna oli käymässä ja olin ihan unohtanu sen olemassaolon. Tää "rituaali" kuuluu meidän iltarutiineihin aina ennen nukkumaanmenoa :) Mio kiljuu ilosta!

Meillä on ollut tänään siivouspäivä. Työnjako on yleensä se että mä siivoan pois tavarat, viikkaan vaatteet, pesen vessan/suihkun ja keittiön. Reggie imuroi. Sehän passaa mulle koska imurointi ei kuulu lempipuuhiini enää sen jälkeen kun asunnossa on puolet enemmän neliöitä kuin mihin olen tottunu. 

Melinda tuli käymään täällä tänään ja mä tein meille makaroonilaatikkoa soijarouheesta. Oli tosi jees jälleen. Soijasta tulee nyt mun kestosuosikki! (Saara-kummi tykkää!) Hehkutan tätä nyt oikeen kunnolla!!

Mio ei vieläkään konttaa, vaan makaa lattialla ja kitisee niinkuin avuton hylje. Auttaisin jos voisin mutta mikään ei näytä kelpaavan. 

Ilouutisiin: Mio kakkasi tänään pottaan! Vuuuuuhuuuu! Oliko pikkasen voittaja olo? Hahahah pienet ovat elämän ilot.
Toiset todella hyvät uutiset on että mä sain töitä! Ystäväni Karel on töissä ravintolassa ja Karel kertoi mulle että ne tarvii aina extroja plokkareiksi ja tarjoilemaan. No soitin sinne niitten toimistoon tänään ja mulla on eka vuoro perjantaina! :) Teen lyhyitä vuoroja vaan, koska Mio ei vieläkään suostu syömään muuta kun rintaa. Treenattiin äsken kupista juomista mutta tuntuu että kaikki mitä suuhun yrittää pistää niin on kuin myrkkyä. Se puristaa huulet niin tiukasti yhteen kun vaan pienestä pojasta lähtee voimaa ja heiluttaa päätä ja käsiä kuin mikäkin hullu. Oikeestaan se on aika koomista, joten ei voi muuta kuin hymyillä. Ei oo kyllä äitiinsä tullu kranttuuden suhteen ainakaan.
Luulen että on parempi että mä en enää yritäkkään syöttää Mioa vaan heitän pallon Reggielle.

Mammas pärlor.



Makkara-Mio




Kyl tyyliä olla pitää!

2 kommenttia:

  1. jee hyvä kakka potta ! :) Ooks koittanu antaa sormi ruokaa? eli herra saa itse sormillaan plokata suuhun? vois olla kiinnostavampaa ku lusikka?

    VastaaPoista
  2. Joo ollaan yritetty, mikään ei mene suuhun! Mä sanoin Miolle että aika noloa jos se on 20 ja ei vieläkään syö kiinteitä...

    VastaaPoista