24. marraskuuta 2011

I got the JoB!!

Aamupala leivät <3


Like father like son.

Pallo

Mio makas ton pöydän vieressä varmaan 30min ja piteli kiinni tosta jalasta

Pelastus

Pelastus nro 2.



Mion tosi-ystävä Karel



Lisää kuvateksti
Leipurin poika Karel teki meille tänään upeat jälkkarit omenasta, vohvelista ja jätskistä

Rakas käsi
Mä oon niiiiin väsyny! Eli yritän pitää lyhyenä tän kirjotelman. (En oikeesti ees tiedä et miks oon näin väsyny, en oo tehny mitään ihmeellistä tänään.)
Olin tänään siellä haastattelussa ja aloitan työt huomenna. Oon niin innoissani ja niiiiin jännittyny! Mitä jos en osaa puhua ihmisille enää???! :D
 Mio suostui syömään tuttipullosta tuota korviketta, joten huomenna kun mä olen töissä pojat voivat turvautua pulloon mikäli homma menee ihan läskiks. Tuo jonkinlaista lohtua se että niillä on B suunnitelma jos Miolle tulee karjuva nälkä. Tiedän että pulloa ei kannata "esitellä" pojalle enää tässä vaiheessa mutta nyt on vähän pakko kun mikään kiinteä ei mene pojalla huulten ohitse ja lasista se ei suostu juomaan. Nokkista Mio ei ymmärrä joten vähän pattitilanne. Ja mä haluan kuitenkin tehdä töitä. Toisaalta hyvin Mio pärjää ilman ruokaa 5h putkeen. Eilen kokeiltiin illalla ja se meni ihan hyvin, ja sama juttu tänään. Tahtoisin tehdä pitempiä vuoroja jossain vaiheessa joten siksi tämä on melkoisen tärkeää. Tuosta työstä voisin mainita sen verran että se on extra palvelu duuni, eli saan tehdä niin paljon tai vähän töitä kun huvittaa.
Nyt loppuu tarinointi. Mä meen koisimaan. Tai jotain.

4 kommenttia:

  1. Helt fantastiska foton, speciellt R o Mio (int sitter de väl framför datorskärmen?)
    Tsemppiä tälle päivälle!!!

    VastaaPoista
  2. karelin omena reseptiä kehiin kiitos ! :)

    VastaaPoista
  3. onnea tyøpaikan johdosta!!!! nahaan 6pv paasta!!! et kai vaan oo sillon tøissa?

    VastaaPoista
  4. Karelin resepti: Kiehauta vettä (about 2-3dl) paistinpannulla ja lisää reilusti sokeria ja anna keittää ihan hetken. Lisää kaneli. Lisää omenaviipaleet. Anna kiehua about 5-10min sen mukaan haluatko pehmosia vai kovia omenoita. Avot! Nautitaan esim vohvelien ja jäätelön kanssa :)

    VastaaPoista