22. marraskuuta 2011

Päivän sana on NOPEA!



Huulet <3

Mio liikkuu vesipullon perässä





Lisää kuvateksti

Mion oma Potta :)

Poron käristystä, oli ihan sairaan hyvää!

Miolle lähti kaupasta mukaan myös nokkis

Ruokailun alkeet


Meillä on vihdoin oma netti yhteys! Tähän asti ollaan kaapattu naapurin langaton (buahhahha) ja se on toiminu ihan jees... Välillä on menny hermo kun on ollu niin hidasta, mutta raha mielessä niin pärjätty ollaan. Mehän ollaan säästetty varmaan yli 100€ kun ei oo tarvittu hankkia nettiä täällä uudessa kämpässä! Nyt kuitenki päätettiin satsata ja otettiin huippunopea joka lataa kaiken ennenkun ehdit sanoa N-O-P-E-A! Nopea!

Löydettiin myös Miolle potta ja Nokkis. Nyt kaivattais Jenniltä ohjeita että miten tommonen melkeen 6kk ikänen opetetaan oikeille tavoille... Kuulemma hyvä alottaa tuo ajoissa niin oppii heti alusta että pottaankin voi tehdä asiat. Luulen että jos nyt jaksetaan treenata niin se on helpompaa kuin sitten tulevaisuudessa. Ajattelin toteuttaa tätä pottailua 3 kertaa päivässä. Aamulla kun Mio herää, ruokailun jälkeen jossain vaiheessa iltaa sekä ennen nukkumaan menoa. Kerron sitten että miten asiat edistyvät.

Mä mietin kyllä tätä ruokailua... Tuntuu tosi vaikeelta opettaa Mioa syömään. Se on kohta 6kk ja se vaan sylkee kaiken ulos mitä sisään pannaan. Aika turhauttavaa... Ehkä vika on siinä ettei mulla oo selkärankaa. Who knows? Luovutan heti kun homma menee vähänkin hankalaksi, koska ajattelen että eihän se noin vaikeeta voi olla. Jälleen kerran kaipailen omaa äitiä paikalle näyttämään että miten homma toimii. Tuntuu että Helsingissä mulla ei oo sellasta "selkäranka" ystävää joka vois sanoa että miten asiat tehdään näin tai noin.

Mä oon ollu tosi hurtbulle viimeset 2 viikon ajan! Oon ottanu tavoitteeksi kävellä joka päivä vähintään 5km ja se on tähän asti toiminu aika hyvin. Sen sijaan että mennään koirapuistoon kyhnäämään niin ollaan kävelty pitkiä (mun mittapuulla) matkoja täällä Pasilassa/Alppilassa/Kumpulassa Leon kanssa. Jännä nähä että kauanko tätä riemua kestää. Oon kans yrittäny syödä vähemmän karkkia ja suklaata. Voin kertoa että EI oo onnistunu.
Vähän sama jos mä sanon sulle että "älä missään nimessä ajattele isoa valasta" Niin varmasti ajattelet sitä isoa valasta!

Olin eilen kokkailemassa keittiössä ja yhtäkkiä kun käännyin niin siinä se Mio oli vesipullonsa kanssa! Se oli ryöminy koko matkan olohuoneesta keittiöön <3 kuva yllä

Tänään on muutenkin ollu tosi hyvä päivä. Good news coming soon!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti