9. marraskuuta 2011

5kk

:)







Melinda

Mios igelkotts hanskar! Tack Bamsen

Leo haz a haircut!

Mios the cameraman

Mio sai 5kk lahjaksi Jennalta uudet Kengät ja pipon! Mahtava



Mion Kengät

Ja sekuntia myöhemmin se potkasi toisen kengän pois.

Mio tappelee jäätelöstä Daddyn kanssa

Leo Loistava

Klo kaksi yöllä

Mä pääsin tänään kampaajalle!



<3





Jenna pakotti mut laittamaan tän kuvan tänne, mun mielestä tää on kamala kuva!

Perhe Hansen
Jenna tuli eilen Helsinkiin! Jei! Niin kivaa! Mä olin tänään hammaslääkärissä (ei niin kivaa) ja se meni tosi hyvin, tää oli viimeinen kerta kun mulla on hoitoja, ja oon super onnellinen!!! Hammaslääkärin jälkeen lähdettiin kaupunkiin Jennan ja Mion kanssa, mä kampaajalle ja muut lähti kevelylle kauppatorille. Kampaajan jälkeen mentiin syömään ja shoppailemaan. Mion kanssa on niin helppo olla koska se on rauhallinen ja tyytyväinen melkein kaikissa tilanteissa. Istuu rattaissa ja kattelee maailmaa. Ihana.

Huomenna meidän sohva saapuu. Mä oon odottanut tätä hetkeä viimeiset 6kk, tai oikeestaan 4 vuotta, mutta lasketaan vaan ne 6viimeisintä. Harkittu ostos siis. Nyt pitäis sisustaa tuo olkkari oikein kunnolla ja samalla sisustaa Mion huone jotta poika voisi pikkuhiljaa siirtyä omaan huoneeseen. Mä kaipaisin omaa rauhaa Reggien kanssa ja luulen että Mionkin uni häiriintyy kun me jutellaan tai katotaan leffaa samassa huoneessa. Tahtoisin löytää Miolle nojatuolin jossa me voidaan lukea satuja ja esim pukea päälle. Tahtoisin kans kirjahyllykön johon sais Mion monet kirjat ja ei niin monet lelut. Jos jollakin on sisustus ideoita niin otetaan vastaan. Ne jotka on meillä käyny niin tietää että mä EN ole mikään sisustus-guru.

Mio täytti eilen 5kk. Onnen päivä. Se sai Vaasasta lahjan bamsenilta, siili-hanskat <3
Jenna toi norjasta kengät, hatun, hanskat ja 2huivia. Täydellisiä, Mio Kiittää! (ja äitin lompakko)

2 kommenttia:

  1. Oj så kivoga bilder (igen). O vilka presenter på 5 mån dagen!!! Jenna skämmer bort er! Skorna o mössan super!
    Gullevännen e såå söt. Ni MÅSTE komma till flygplatsen o säga hej åt mej nästa fredag!!!
    Leo loistava, tykkään!

    VastaaPoista
  2. Ihihihi ihana Kweku , ja ne kengät ! !
    Jenna hemmottelee koko sydämestä ! :) Auntie Nice it is ha? Hei nähään 5 vkon päästä !

    VastaaPoista